SZKOLENIE  "NEGOCJUJ, ABY WYGRAĆ"

Trening w formie gry negocjacyjnej, zapewniającej przestrzeń do intensywnego rozwoju umiejętności i podstawy do radzenia sobie nawet z najtrudniejszymi sytuacjami dotyczącymi procesu negocjacji.


Jakie efekty osiągniesz, grając w grę negocjacyjną Cafetero?

 

1.Przećwiczysz kluczowe umiejętności negocjacyjne.
2.Zwiększysz swoją skuteczność jako negocjator, rozwijając umiejętność osiągania celów.
3.Przekonasz się, czy można negocjować twardo, będąc miękkim.
4.Sprawdzisz, czy negocjowanie, aby wygrać, jest możliwe bez niszczenia relacji.
5.Odświeżysz i spojrzysz na nowo na proces negocjacji
i Twoją w nim rolę.
6.Nauczysz się, jak pracować z konfliktami i emocjami
w negocjacjach.
7.Poznasz najczęściej stosowane gry negocjacyjne oraz techniki reagowania na manipulację i naciski.

Efekty:
- zwiększenie skuteczności jako negocjatora,
- uodpornienie się na presję czasu,
- nauczenie się miękkiego negocjowania w twardym stylu.

Pakiet IKP:
- pre-testy,
- narzędzia szkoleniowe,
- instrukcje, jak wdrożyć efekty po szkoleniu,
- zadania utrwalające umiejętności po szkoleniu.

Szkolenie prowadzi:


Iza Krejca-Pawski

Czas trwania:


8 godzin


Czym jest gra "CAFETERO" ?


To profesjonalna negocjacyjna gra szkoleniowa, która powstała w celu umożliwienia skutecznego treningu umiejętności negocjacyjnych.
Scenariusz gry przenosi uczestników w fascynującą scenerię Kolumbii z początku XX wieku.
Uczestnicy wcielają się w postać jednego z trzech spadkobierców ogromnej plantacji kawy.


Celem gry jest uzyskanie jak najlepszego wyniku pieniężnego, który będzie świadczył o wysokich umiejętnościach negocjacyjnych.
Dzięki zasadom negocjacyjnym oraz konkretnym rolom i zadaniom, uczestnicy mogą sprawdzić i szkolić swoje umiejętności negocjacyjne w praktyce.


Korzyści treningu za pomocą profesjonalnej gry:


- Gra stwarza doskonałe warunki do nauki przez doświadczenie, zapewniając równocześnie bezpieczne pole do testowania i rozwijania umiejętności negocjacyjnych.
- Analiza wyników gry stanowi wartościowy punkt do analizy umiejętności negocjacyjnych oraz umożliwia ocenę skuteczności stosowanych taktyk i technik negocjacyjnych.
- Dzięki angażującej fabule oraz wyrazistym rolom, gra bardzo skutecznie angażuje uczestników do przeżywania emocji typowych dla rzeczywistych rozmów negocjacyjnych, co gwarantuje skuteczność treningu.
- Dużym atutem gry jest także trening radzenia sobie z pracą i podejmowaniem decyzji pod presją czasu.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności negocjacyjnych poprzez uczestnictwo w grze negocjacyjnej opracowanej specjalnie z myślą o wyzwaniach, jakie spotykają uczestników negocjacji. Efektem udziału w szkoleniu będzie świadome podejmowanie decyzji negocjacyjnych przez osoby biorące udział w rozmowach oraz analiza własnego stylu negocjacyjnego. Uczestnicy rozwiną umiejętności rozpoznawania strategii negocjacji, oraz technik manipulacji i nacisku. Uczestnicy będą umieli również prowadzić negocjacje w sposób, który zapewni im realizacje postawionych celów negocjacyjnych.

Metody pracy w czasie szkolenia:


50% szkolenia stanowią warsztaty negocjacyjne w formie gry Cafetero.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
20% wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Program szkolenia: wersja 1 dniowa 8 x 45 minut lub 8 x 60 minut


Moduł 1-Negocjuj, aby wygrać – wprowadzenie do warsztatów
- Czym są negocjacje i w jakim celu negocjujemy?
- Gry negocjacyjne: przegląd 10 najczęstszych gier i techniki skutecznego reagowania.
- Ustalanie BATNY.
- 4 najczęstsze błędy w czasie negocjacji.
- Negocjacje zespołowe – dobre praktyki.


Moduł 2- Warsztaty negocjacyjne – gramy w Cafetero
- Wyznaczanie celów negocjacji.
- Tworzenie strategii negocjacji.
- Rundy negocjacyjne pomiędzy zespołami negocjatorów.
- Trening w formie gry negocjacyjnej, która stanowi praktyczne wykorzystanie umiejętności negocjacyjnych.
- Uczestnicy wcielą się w rolę plantatorów oraz zmierzą się z niespodziewanymi sytuacjami negocjacyjnymi.
- Gra zapewnia symulację rzeczywistych sytuacji negocjacyjnych.
- Forma gry stanowi doskonałe tło to przetestowania nowych taktyk i strategii negocjacji w bezpiecznym środowisku szkoleniowym.


Moduł 3 - Trudne sytuacje i konflikty w negocjacjach – podsumowanie procesu negocjacji
- Rola konfliktów w negocjacjach.
- Techniki wychodzenia z impasu.
- Emocje w negocjacjach – jak sobie z nimi radzić.
- Negocjacje z silniejszym partnerem.
- Czynienie ustępstw i dobijanie targu.
- Osiąganie założonych celów negocjacyjnych.
- Techniki nacisku w negocjacjach: presja czasu.
- Manipulacje w negocjacjach- jak się przed nimi bronić?


Moduł 4 - Negocjuj, aby wygrać – podsumowanie warsztatów
- Jakie cechy posiada skuteczny negocjator?
- Plan rozwoju umiejętności negocjacyjnych po szkoleniu.
- Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Trener prowadzący :

W prowadzonych nią szkoleniach brali udział pracownicy firm i instytucji takich, jak:
WTB, w-support.pl, GTV, Leroy Merlin, Promo Traffic, STS, WRL Training Group, Tchibo, Speak Art, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Nautica Incevtive, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center , Hotel Hilton Garden Inn, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, Atech - Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, Kuracjusz Beskidzki, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex i wielu innych.

Przykładowe opinie uczestników szkoleń:
„Wszystko było bardzo dobrze przygotowane”
„Szkolenie ciekawe, prowadzone w interesujący sposób”
„Ciekawa forma zajęć, wciągająca grupę w dyskusję”
„Szkolenie było bardzo ciekawe, poparte przykładami z życia”
„Szkolenie interesujące, zajęcia ciekawie powiązane z ćwiczeniami, trener kompetentny, zaangażowany, z umiejętnością słuchania”
„Szkolenie merytoryczne, nie zapchane suchymi informacjami i definicjami”
„Bardzo dużo praktycznych przykładów pozwalających zidentyfikować się z tematem szkolenia”
„Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”
„Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia”


Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?

  • Zadzwoń do mnie: 606 302 180

  • Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl