Telefoniczna sprzedaż dla handlowców,
doradców klientów i konsultantów.

Intensywny trening z nagrywaniem rozmów.


Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów handlowców i ćwiczymy umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów sprzedażowych.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności rozmów sprzedażowych z klientami poprzez trening umiejętności. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu i wypracowywaniu nowych, skuteczniejszych strategii.

Cele w obszarze postawy / zachowania:
wypracowanie poczucia odpowiedzialności za prowadzenie rozmowy z klientem, za jej przebieg i efekty oraz związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, prezentacja oferty oraz umiejętność zamykania sprzedaży.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie relacji do zamykania sprzedaży, zadawanie pytań sprzedażowych, prezentacja oferty w sposób angażujący uwagę klienta.

Dbamy o rozwój po szkoleniu:
− materiały szkoleniowe: praktyczne dialogi ze scenkami opisującymi jak prawidłowo odpowiadać klientom,
− instrukcję, jak wdrożyć efekty po szkoleniu,
− dwa zadania utrwalające umiejętności po szkoleniu,
− przydatną „ściągę” z kluczowymi wnioskami szkolenia,

Szkolenie prowadzi:


Iza Krejca-Pawski

Czas trwania:


9:00 - 16:00


Szkolenie stworzone z myślą o :


Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży,
którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia skuteczności telefonicznych rozmów z klientami.


Efekty udziału w szkoleniu dla uczestników:


1. Poznają sprawdzoną formułę, która zapewnia sukces w sprzedaży przez telefon.
2. Rozpracują 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz stworzą scenariusze reagowania.
3. Dowiedzą się, jak wzbudzać potrzebę zakupu u klienta, dzięki mocnej prezentacji.
4. Zdobędą i rozwiną umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży.
5. Nauczą się skutecznie przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowy.
6. Nauczą się budować relacje owocujące sprzedażą na zawołanie.

Metody pracy w czasie szkolenia:


40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów.
− Dyskusja moderowana.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Program szkolenia: 1 dzień (9 x 45 min)


Moduł 1. Budowanie sprzedażowej strategii - czyli jak sprzedawać przez telefon bez wciskania?
− Cztery szkoły sprzedaży- która z nich jest naszą szkołą?
− Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia telefonicznej sprzedaży?
− Gdzie uciekają Twoje sprzedaże? I jak to zmienić? Analizujemy najczęstsze błędy.
− Jak wygląda skuteczna strategia telefonicznej sprzedaży?
− Warsztaty: analiza nagrań – jak wyglądają nasze rozmowy?

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę nastawienia i motywacji w sprzedaży oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.


Moduł 2. Mocne wejście - Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
− Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?
− Czy pytać o czas na rozmowę i jak zrobić to dobrze?
− Metoda sprzedażowej persony jako klucz do sukcesu w rozmowach.
− 4 sposoby budowania angażujących mocnych zdań – ćwiczenia praktyczne.
− Jak rozmawiać z sekretarkami? Sprawdzone strategie.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia.


Moduł 3. Budowanie relacji, jako technika zamykania sprzedaży.
− Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię.
− Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe – technika „magicznych pytań”
− Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić?
− Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje.

Efekty modułu: uczestnicy naucza się zdobywać strategiczne sprzedażowe informacje dzięki stosowaniu pytań oraz jak prezentować ofertę w angażujący klienta sposób.


Moduł 4. Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów.
− Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
− Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
− 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa.
− Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.
− Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników.
− Ćwiczenia technik sprzedażowej komunikacji
− Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami
− Trening sprzedażowych rozmów podsumowujący szkolenie

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez praktyczne przećwiczenie rozmów z klientami z zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia


Moduł 5. Plan działań po szkoleniu- jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?
− Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe dla każdego handlowca z wykorzystaniem formularzy planowania rozwoju.
− Zadania rozwojowe po szkoleniu – co dalej?
− Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują swój dalszy rozwój po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe w 2016r

Trener prowadzący :

W prowadzonych nią szkoleniach brali udział pracownicy firm i instytucji takich, jak:
WTB, w-support.pl, GTV, Leroy Merlin, Promo Traffic, STS, WRL Training Group, Tchibo, Speak Art, Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, Nautica Incevtive, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center , Hotel Hilton Garden Inn, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, Atech - Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, Kuracjusz Beskidzki, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex i wielu innych.

Przykładowe opinie uczestników szkoleń:
„Wszystko było bardzo dobrze przygotowane”
„Szkolenie ciekawe, prowadzone w interesujący sposób”
„Ciekawa forma zajęć, wciągająca grupę w dyskusję”
„Szkolenie było bardzo ciekawe, poparte przykładami z życia”
„Szkolenie interesujące, zajęcia ciekawie powiązane z ćwiczeniami, trener kompetentny, zaangażowany, z umiejętnością słuchania”
„Szkolenie merytoryczne, nie zapchane suchymi informacjami i definicjami”
„Bardzo dużo praktycznych przykładów pozwalających zidentyfikować się z tematem szkolenia”
„Dużo praktycznych wskazówek, technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami”
„Energia, pozytywna atmosfera, praktyczne ćwiczenia”


Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?

  • Zadzwoń do mnie: 606 302 180

  • Napisz do mnie: kontakt@izakrejcapawski.pl