Telefoniczna sprzedaż dla handlowców, doradców klientów, konsultantów i specjalistów sprzedaży

Intensywny trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które aby sprzedać dzwonią, wysyłają oferty na e-mail, oddzwaniają oraz chcą robić to LEPIEJ!

Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów handlowców i ćwiczymy umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów sprzedażowych.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności rozmów sprzedażowych z klientami poprzez trening umiejętności. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu i wypracowywaniu nowych, skuteczniejszych strategii.

Cele w obszarze postawy / zachowania:
wypracowanie poczucia odpowiedzialności za prowadzenie rozmowy z klientem, za jej przebieg i efekty oraz związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, prezentacja oferty oraz umiejętność zamykania sprzedaży.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie relacji do zamykania sprzedaży, zadawanie pytań sprzedażowych, prezentacja oferty w sposób angażujący uwagę klienta.

Czas trwania: 9:00 - 16:00

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży,którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia skuteczności telefonicznych rozmów z klientami

Poznaj historie sukcesów uczestników tego szkolenia:

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby skutecznej sprzedaży przez telefon.
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać? I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać? Jak przekonać do rozmowy klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??

Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Budowanie sprzedażowej strategii - czyli jak sprzedawać przez telefon bez wciskania?
− Cztery szkoły sprzedaży- która z nich jest naszą szkołą?
− Na ile skuteczna jest Twoja obecna strategia telefonicznej sprzedaży?
− Gdzie uciekają Twoje sprzedaże? I jak to zmienić? Analizujemy najczęstsze błędy.
− Jak wygląda skuteczna strategia telefonicznej sprzedaży?
− Warsztaty: analiza nagrań – jak wyglądają nasze rozmowy?

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie rolę nastawienia i motywacji w sprzedaży oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Mocne wejście - Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.
− Co powiedzieć, aby klient chciał Cię słuchać od pierwszej minuty rozmowy?
− Czy pytać o czas na rozmowę i jak zrobić to dobrze?
− Metoda sprzedażowej persony jako klucz do sukcesu w rozmowach.
− 5 sposobów budowania angażujących mocnych zdań – ćwiczenia praktyczne.
− Jak rozmawiać z sekretarkami? Sprawdzone strategie.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających rozmowę z klientem.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się tworzyć zdania, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia.

Moduł 3. Budowanie relacji, jako technika zamykania sprzedaży.
− Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać? Tworzymy strategię.
− Ćwiczenia: Strategiczne pytania sprzedażowe – technika „magicznych pytań”
− Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał ją kupić?
− Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje.

Efekty modułu: uczestnicy naucza się zdobywać strategiczne sprzedażowe informacje dzięki stosowaniu pytań oraz jak prezentować ofertę w angażujący klienta sposób.

Moduł 4. Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów.
− Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
− Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
− 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa.
− Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów.
− Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników.
− Ćwiczenia technik sprzedażowej komunikacji
− Trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami
− Trening sprzedażowych rozmów podsumowujący szkolenie

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez praktyczne przećwiczenie rozmów z klientami z zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia

Moduł 5. Plan działań po szkoleniu- jak przenieść nowe umiejętności do codziennej pracy?
− Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe dla każdego handlowca z wykorzystaniem formularzy planowania rozwoju.
− Zadania rozwojowe po szkoleniu – co dalej?
− Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują swój dalszy rozwój po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe

Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki sprzedażowe i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowa i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusje moderowane.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Powyższy program jest wstępną propozycją -  za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 1000 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.  Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Trenerka biznesu  i praktyk sprzedaży, autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" i ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania".

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają opinie uczestników

"Nie było spania, był poligon!"
„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.
„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.
„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.
„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.
"Inspirująco, konkretnie, praktycznie".
"Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne".
„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość."
"Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie"

Opinie uczestników

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ? Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65