Szkolenie Skuteczne umawianie spotkań z klientami
przez telefon

Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla  osób, które aby sprzedać najpierw, umawiają  spotkania z klientami i chcą robić to LEPIEJ!

Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko
i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.

Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.

Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.

Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.

Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.

Szkolenie stworzone z myślą o telemarketerach, konsultantach, handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy chcą zwiększyć skuteczność
umawiania spotkań z klientami.

8 spotkań umówionych z 11 telefonów - skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą poznać nowe sposoby skutecznej sprzedaży przez telefon.
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać? I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać? Jak przekonać do rozmowy klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??

Mocno skoncentrowana formuła szkolenia zapewnia maksymalną skuteczność warsztatów. Trenujemy w czasie szkolenia tylko i wyłącznie umawianie spotkań.
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
− 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.

Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 4 sprawdzone sposoby otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 4 sposobów.

Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży

Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia

Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.

Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną

Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki
− Podsumowanie szkolenia

Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.

Metody prowadzenia szkolenia Skuteczne umawianie spotkań z klientami

Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
− Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusja moderowana.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Powyższy program jest wstępną propozycją -  za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

Iza Krejca-Pawski Trenerka skutecznej sprzedaży i umawiania spotkań z klientami

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 1000 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.  Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Trenerka biznesu  i praktyk sprzedaży, autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" i ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania".

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają opinie uczestników

Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%, a działań sprzedażowych o 90%. Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego!

Ewelina Tomaszewska, kierownik działu sprzedaży w Nowa Bud Sp. z o.o.
Iza i Michał Pawscy IKP Szkolenia

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ? Skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65