w Umawianiu Spotkań
i Cold Callingu
Poznaj świeże spojrzenie na "zimne telefony" i znacząco zwiększ skuteczność!

Szkolenie Skuteczne Umawianie Spotkań
z klientami przez telefon
Trening z nagrywaniem i analizą rozmów dla osób, które aby sprzedać najpierw, umawiają spotkania z klientami i chcą robić to LEPIEJ!

Czas trwania: 10:00 - 16:00
Szkolenie realizowanie w formule treningu skoncentrowanego tylko
i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.
Głównym celem warsztatów jest podniesienie skuteczności umawiania spotkań poprzez trening umiejętności i analizę popełnianych błędów.
Cele w obszarze postawy/ zachowania:
uświadomienie związku pomiędzy sposobem prowadzenia rozmowy, a wynikiem oraz rozwijanie świadomej pracy sprzedażowej w oparciu o strategię rozmowy.
Cele w obszarze umiejętności:
umiejętność angażowania klienta w rozmowę, pytanie o czas na rozmowę, ustalenia terminu spotkania, pokonywanie najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
Cele w obszarze wiedzy:
wykorzystanie wiedzy i dogłębnego rozumienia klienta w sprzedaży, zasady psychologii w rozmowach telefonicznych.
Szkolenie stworzone z myślą o telemarketerach, konsultantach, handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy chcą zwiększyć skuteczność umawiania spotkań z klientami.
8 spotkań umówionych z 11 telefonów
Skuteczność tego szkolenia potwierdzają Wasze opinie!
Moim największym sukcesem po szkoleniu jest to iż potrafię bez jakichkolwiek obaw złapać za telefon, zadzwonić i z satysfakcją „omijać” obiekcje które kiedyś sprawiały mi wiele problemów. Wynikiem tego jest umawianie 3 / 5 spotkań z architektami z którymi wcześniej nie miałem styczności.
Daniel Jasik, przedstawiciel firmy z branży pokryć dachowych
Zdecydowałam się na szkolenie, ponieważ chciałam polepszyć moje wyniki w sprzedaży. Szkolenie polecam wszystkim osobom, które chcą polepszyć swoje umiejętności i spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.
Agnieszka Dzieniszewska, doradca
Mnie dało większą pewność siebie i większą ilość umówionych spotkań.
Zmieniłem sposób telefonowania i udało mi się umówić 8 spotkań z 11 rozmów. Jeżeli chodzi o same spotkania z klientami, trwają dużo krócej i łatwiej mi jest zakończyć je pozytywnie.
Bartosz Greguła, doradca ubezpieczeniowy
Szybciej, oszczędniej i dużo łatwiej jest skorzystać z Twojego doświadczenia i wiedzy niż zastanawiać się i wynajdywać wszystko od początku.
TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!
Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać? I jak zacząć rozmowę, aby w ogóle chciał rozmawiać? Jak przekonać do rozmowy klienta, który nie jest zainteresowany ofertą??
Poznasz odpowiedzi na te pytania podczas szkolenia, ponieważ trenujemy tylko i wyłącznie umawianie spotkań.
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)
Moduł 1. Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?
− Co sprzedajesz podczas umawiania spotkań?
− Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
− 2 scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
− 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
− Warsztaty: Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.
Efekty modułu: uczestnicy uświadomią sobie co obniża ich wyniki sprzedażowe oraz dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności.
Moduł 2. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu.
− Skuteczna strategia rozmowy w oparciu o persony sprzedażowe. Warsztaty.
− Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie? 4 sprawdzone sposoby otwierania rozmów.
− Jak pytać o czas na rozmowę, aby nie „spalić” rozmowy?
− Co powiedzieć sekretarce, aby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
− Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających według 4 sposobów.
Efekty modułu: uczestnicy stworzą skuteczną strategię rozmowy dopasowaną do klientów i branży
Moduł 3. Doprowadzanie do umówienia spotkania
− Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
− Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie.
− Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania.
− Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.
− Warsztaty sprzedażowe: testujemy i ćwiczymy nowe techniki sprzedażowe.
Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia
Moduł 4. Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia.
− Nagrywamy rozmowy uczestników szkolenia.
− Odsłuchujemy i analizujemy ich przebieg pod kątem skuteczności.
− Przekazujemy konkretne wskazówki, co było świetne, oraz elementy, które zdecydowanie warto poprawić.
− Narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży: ćwiczymy jego zastosowanie.
Efekty modułu: uczestnicy przećwiczą w praktyce wszystkie nowe strategie i techniki oraz otrzymają konstruktywną informację zwrotną
Moduł 5. Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu
− Tworzenie działania po szkoleniu, abyś naprawdę poprawił wyniki
− Podsumowanie szkolenia
Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan podnoszenia wyników po szkoleniu oraz wybiorą kluczowe obszary, w jakich powinni rozwijać swoje umiejętności, aby zwiększyć sprzedaż i zrealizować cele sprzedażowe.

Metody pracy w czasie szkolenia:
40% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study z prawdziwych rozmów z klientami.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.
Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów uczestników.
− Praca warsztatowe i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusja moderowana.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.
Powyższy program jest wstępną propozycją - za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami
Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.
Jako trener odsłuchałam ponad 2500 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż. Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!
Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48). Jako trener od 7 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.
Iza jest autorką dwóch świetnie ocenianych książek, popularnych i cenionych ebooków oraz planerów, w których dzieli się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki.
Czytelnicy cenią jej książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, dzięki czemu łatwo i szybko się je wdraża! Przekonaj się!
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają opinie uczestników
Bezpośrednio po szkoleniu zespół podniósł skuteczność umawiania spotkań o 70%, a działań sprzedażowych o 90%. Wprowadzenie strategii poznanych na szkoleniu zdecydowanie podniosło skuteczność zespołu sprzedażowego!
Ewelina Tomaszewska, kierownik działu sprzedaży w Nowa Bud Sp. z o.o.

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80
Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65