O ZAMYKANIU SPRZEDAŻY:
Jeżeli trzeba wskazać jeden element, którego zmiana przyniesie najbardziej spektakularną różnicę w wynikach sprzedażowych, będzie to właśnie zamykanie sprzedaży. Większość dobrych rozmów nie kończy się zamówieniem ponieważ brakuje w nich dobrej finalizacji.
CEL SZKOLENIA: obawy przed zamykaniem sprzedaży skutecznie uniemożliwiają osiąganie skuteczności w sprzedaży. Celem treningu jest wypracowanie pozytywnego przekonania do finalizowania transakcji poprzez poznanie technik pokonywania obiekcji, rozpoznawania sygnałów zakupu i sposobów zamykania sprzedaży.
KORZYŚCI: szkolenie przyczynia się do zdecydowanego zwiększania wyników sprzedażowych i wykorzystania potencjału dotychczas „odpuszczanych” transakcji.
EFEKTY:
– uczestnicy przekonają się, jak duże możliwości sprzedaży tkwią w ich każdej rozmowie sprzedażowej oraz ”poczują” o ile mogą zwiększyć swoją skuteczność doskonaląc jedną umiejętność- zamykanie sprzedaży.
W PROGRAMIE SZKOLENIA:
-praca nad nastawieniem i przepracowanie obawy przed porażką;
-trening wyłapywania szans sprzedaży i sygnałów zakupu wysyłanych przez klientów;
-intensywny trening pracy z obiekcjami poprzedzony prezentacją sprawdzonych patentów sprzedażowych;
-dwie skuteczne techniki zamykania sprzedaży, w tym zamykanie sprzedaży z obiekcji klienta;
CZAS TRWANIA:
1 dzień szkoleniowy (8 x 45 min) z rekomendowaną opcją dodatkowego coachingu „on the job” po szkoleniu.
Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?Lub skontaktuj się z nami i porozmawiaj o szczegółach:
Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80