SZKOLENIE SKUTECZNA SPRZEDAŻ
Szkolenie otwarte w Warszawie
Wejdź w sprzedaży POZIOM WYŻEJ!
Szkolenie prowadzi autorka książki
"Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" Iza Krejca-Pawski
Przyjdź na szkolenie i zdobądź dużą porcję sprawdzonych rozwiązań! Dowiedz się:
- Jak podnieść skuteczność sprzedaży na 3 sposoby, tak by w krótkim czasie zwiększyć wyniki?
- Jak wykonywać "zimne telefony" w umawianiu spotkań i telefonicznej sprzedaży?
- Jak prezentować ofertę, by Klient SAM chciał z niej skorzystać?
- Jak skutecznie pokonać KAŻDĄ obiekcję klienta i odpowiedzieć kontrargumentem?
- Jakich 3 błędów należy unikać, aby zamykać sprzedaż Z OBIEKCJI i zapobiegać odwlekaniu decyzji?
- Jak wykorzystać organizację pracy, aby sprzedawać więcej mniejszym nakładem pracy?
To wszystko sprawi, że, wyjdziesz ze szkolenia z głową pełną pomysłów oraz gotowym planem zwiększania wyników, a dzięki temu zaczniesz aktywnie sprzedawać! Szkolenie pozwoli Ci wejść POZIOM WYŻEJ w Twoich rozmowach i działaniach, a przez to śmiało sięgać po więcej!

Na tym szkoleniu przejdziesz przez 7 sprzedażowych ćwiczeń,
które uczestnicy przekuwają na wzrost wyników.
Pokażę Ci, jak pracują handlowcy, którzy robią 200% planu sprzedaży!
Przeczytaj program szkolenia
Moduł 1. Skuteczna sprzedaż – 3 strategie zwiększania wyników.
- Przepis na sukces w sprzedaży – jak osiągać wysokie wyniki pomimo obiekcji klientów?
- 10 zasad skutecznej sprzedaży stosowane przez najlepszych handlowców w zespołach.
- Odporność psychiczna w sprzedaży – jak budować odporność na porażkę i odmowy?
- 200% planu sprzedaży – jak zaplanować osiągniecie takiego celu? Studium przypadku.
- Ćwiczenie: Jak zrobić 200% planu sprzedaży i pobić swój sprzedażowy rekord?
Efekty modułu: uczestnicy poznają kluczowe strategie znacznie zwiększające wyniki i dopasują je do swojej specyfiki pracy.
Moduł 2. „Zimne telefony” - umawianie spotkań i telefoniczna sprzedaż – jak je robić skutecznie?
- 5 umiejętności, jakie musisz opanować aby skutecznie robić „zimne telefony”.
- „Mocny początek” jako klucz do umawiania spotkań i telefonicznej sprzedaży.
- Jak rozmawiać z „sekretarką”, żeby chciała połączyć Cię dalej? Sprawdzona strategia.
- Ćwiczenie: Skuteczna strategia rozmowy przez telefon – warsztaty.
Efekty modułu: uczestnicy poznają sposoby na skuteczne „zimne telefony”, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie/spotkaniu przez telefon.
Moduł 3. Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę, aby klient chciał z niej skorzystać?
- Przepis na sprzedającą prezentację – 5 kluczowych zasad jej tworzenia.
- Jak adresować potrzeby klientów podczas prezentacji, aby angażować ich do podjęcia decyzji?
- Jak wyróżnić się od konkurencji dzięki prezentacji oferty? Budujemy listę wyróżników.
- Ćwiczenie: Budowanie prezentacji w języku wartości oferty.
- Ćwiczenie: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prezentacji sprzedażowej w dopasowaniu do specyfiki klienta.
Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność sprzedaży wartości dla klienta i wyróżniania się na tle konkurencji dzięki budowaniu sprzedających prezentacji.
Moduł 4. Zamykanie sprzedaży z obiekcji i zapobieganie odwlekaniu decyzji.
- Dlaczego klienci odwlekają decyzje? I jak to zmienić? Analizujemy skuteczne praktyki.
- Jak przekuwać obiekcje klientów w argumenty do zakupu? Sprawdzona strategia.
- 3 warunki, które trzeba spełnić, aby zamknąć sprzedaż.
- Najczęstsze błędy w zamykaniu sprzedaży i jak ich uniknąć?
- Zamykanie sprzedaży z obiekcji – skuteczna technika finalizacji.
- Ćwiczenie: Jak zapobiegać odwlekaniu decyzji, pokonać obiekcje i przyspieszać finalizację u klientów - warsztaty.
Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają ćwiczenia z całości szkolenia do aktywnego zamykania sprzedaży w rozmowach z klientami.
Moduł 5. Zwiększanie skuteczności dzięki organizacji pracy i zarządzaniu czasem.
- Plan Sprzedażowego Dnia, czyli jak zawsze mieć czas na „zimne telefony” i zamykanie sprzedaży.
- Planowanie pracy sprzedażowej – sprzedażowe „zarządzanie czasem”.
- Priorytety w pracy sprzedażowej – jak je ustalać, aby osiągać cele i realizować plany.
- Ćwiczenie: Planowanie organizacji dnia, tygodnia i miesiąca sprzedażowego.
Efekty modułu: uczestnicy wykorzystają techniki organizacji dnia do zwiększania skuteczności sprzedażowej.
Moduł 6. Podsumowanie szkolenia. Skuteczna strategia sprzedaży
- Skuteczna sprzedaż – podsumowanie kluczowych zasad i strategii.
- Ćwiczenie: Budujemy 30-sto Dniowy Plan Zwiększania Sprzedaży.
Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii sprzedażowej po szkoleniu tak, aby podnieść wyniki do ustalonego przez siebie poziomu.
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!
Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, managerach, doradcach czy konsultantach, którzy chcą wejść POZIOM WYŻEJ w swoich wynikach sprzedażowych
Jak osiągać 200% planu sprzedaży dzięki praktykom najlepszych handlowców?
Jak prowadzić zimne telefony?
Jak uświadamiać potrzeby klientom nawet, jeśli "już wszystko mają i nic nie potrzebują"?
Jak skutecznie zamykać sprzedaż, gdy klient odwleka decyzje?
Jak zorganizować dzień i tydzień pracy, aby podwoić osiągane wyniki?
Przyjdź na szkolenie i poznaj odpowiedzi!
Opinie uczestników potwierdzają skuteczność szkolenia!
Zrobiłem plan na poziomie 211% Wiem, że praca z Panią to jedna z lepszych inwestycji, która zwraca się bardzo szybko. Co do umiejętności, jakie nabyłem, to za najważniejszą uważam zmianę podejścia do sprzedaży. Pani pomoc jest naprawdę nie do przecenienia.
Łukasz Strzelecki, doradca klienta w banku
Super szkolenie z mnóstwem wiedzy, której bardzo mi brakowało. Świetny kontakt. Szkolenie przeprowadzone w sposób łatwy do przyswojenia i zapamiętania. Wyjaśniające wątpliwości. Myślę, że ułatwi mi proces sprzedaży i nauczy skuteczności, jak również pomoże w kontakcie z klientami.
Joanna Kanikuła, przedstawiciel handlowy
Mój największy sukces po szkoleniu to 100% wzrost ilości kontaktów z potencjalnymi klientami oraz wzrost składanych ofert. Dzięki szkoleniu skupiłem się wyłącznie na działaniach sprzedażowych, odcinając te, które wyłącznie zabierały mój czas i dekoncentrowały.
Damian Czernik, manager sprzedaży

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski
Cześć, jestem Iza, moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30% i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.
900 osób rocznie rozwija u mnie na szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i zespołem oraz obsługi klienta. Jako trener odsłuchałam ponad 2500 rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.
Jestem trenerką umiejętności biznesowych, praktykiem biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, negocjacjach i obsłudze klienta, którym uwielbiam się dzielić. Autorką cenionych i świetnie ocenianych książek "Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki" oraz "Elastyczne Zarządzanie Czasem" , ebooka "Jak skutecznie umawiać spotkania z klientami".
Certyfikowany trener sprzedaży, ukończyłam Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu, szkolenia trenerskie w Pracowni Psychologicznej im. Elżbiety Sołtys w Krakowie oraz studia podyplomowe Psychologia biznesu. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia.
Iza szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest autorką ponad 50 artykułów publikowanych w magazynach i portalach takich, jak:

Sprawdź szczegóły i zgłoś udział w szkoleniu
Termin szkolenia: 22.11.2019r. (PIĄTEK)
Godziny szkolenia: 10.00-18.00
Szkolenie odbywa się w Warszawie
Sala szkoleniowa w Centrum Konferencyjnym SZAWA Conference
Budynek Oxygen Park przy ulicy Jutrzenki 137 (parter)
8 minut od Dworca Warszawa Zachodnia wzdłuż Al. Jerozolimskich.
1 dniowe szkolenie, podczas którego wykonasz 7 inspirujących ćwiczeń:
490 zł/ 1 os (cena zawiera podatek 23% VAT)
W skład ceny wchodzą:
– Udział w szkoleniu 1 osoby
– Materiały szkoleniowe: zeszyt ćwiczeń, długopis
– Certyfikat udziału w szkoleniu
– Całodniowa przerwa kawowa

Skontaktuj się z nami:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65
Iza Krejca-Pawski
Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80