Iza Krejca-Pawski Trenerka skutecznej sprzedaży i umawiania spotkań z klientami

Szkolenie Skuteczna Sprzedaż Zdalna

Szkolenie prowadzi autorka książki "Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki" Iza Krejca-Pawski

Podczas szkolenia poznasz mój autorski model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, dedykowany specyfice
i wyzwaniom sprzedaży zdalnej. Pozwoli Ci on na szybkie budowanie zaufania i nawiązywanie relacji pomimo braku osobistych spotkań. Nauczysz się spójnie wykorzystywać:

Cold Calling I Umawianie Spotkań I Telefoniczną Sprzedaż I Spotkania online I Follow-up I Finalizację Sprzedaży

SZKOLENIA DLA FIRM TAKŻE W WERSJI ONLINE - ZAPYTAJ O OFERTĘ
SPRAWDŹ SZKOLENIE OTWARTE ONLINE 22 i 23 MAJA

Szkolenie jest skoncentrowane na opracowaniu strategii  sprzedaży zdalnej i podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach kontaktów z klientami.  Począwszy od „zimnych” telefonicznych rozmów, umawiania spotkań, telefoniczną sprzedaż, poprzez spotkania online, oferty email , skuteczny follow-up i finalizację sprzedaży. 

Głównym celem warsztatów jest wypracowanie strategii rozmowy sprzedażowej w wersji zdalnej, poprzez świeże spojrzenie na rozmowy sprzedażowe, połączone z warsztatami umiejętności pod okiem trenera.

Narzędzia, jakie wypracujemy:

- Strategię sprzedaży zdalnej i cold callingu dopasowaną do specyfiki aktywnego pozyskiwania klientów.
- Pytania badające potrzeby klientów, aby tworzyć jeszcze lepsze prezentacje oferty i skutecznie zamykać sprzedaż.
- Mocne zdania otwierające rozmowę, ”sprzedające prezentacje” w języku korzyści i wartości oferty.
- Scenariusz „zimnej rozmowy” i umawiania zarówno spotkań online jak i prezentacji.
- Plan skutecznego spotkania w wersji online.
- Emaile i oferty, które znacząco zwiększają skuteczność finalizacji sprzedaży.
- Follow-up  po wysłaniu oferty na email i dopinanie transakcji.
- Strategie reagowania na najczęstsze obiekcje klientów.

Udział w szkoleniu pozwoli Ci skutecznie sprzedawać niezależnie od rozwoju sytuacji pandemicznej. Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©, pozwoli Ci stać się w oczach klienta osobą, która najlepiej na rynku rozumie jego problemy, potrzeby i wyzwania.

Brak spotkania osobistego przestanie być barierą, a stanie się szansą, którą Ty i Twój zespół wykorzystacie do realizacji wyników już od 1 "zimnego" telefonu.

Szkolenie stworzone z myślą o handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy potrzebują przestawić się na sprzedaż zdalną,
lub chcą znacząco udoskonalić umiejętności sprzedażowe
i skuteczniej pozyskiwać klientów w aktualnej rzeczywistości.

SZKOLENIA REALIZUJEMY TAKŻE W WERSJI ONLINE - ZAPYTAJ O OFERTĘ

Poznaj historie sukcesów uczestników moich szkoleń!

TY RÓWNIEŻ MOŻESZ OSIĄGAĆ TAKIE WYNIKI!

Przyjdź na szkolenie stworzone z myślą o wyzwaniach aktualnej sytuacji.

Jak zacząć "zimną" rozmowę?  Jak umówić spotkanie online? Jak napisać email i ofertę, którą klient będzie chciał przeczytać? Jak poprowadzić spotkanie online, aby zakończyć je sprzedażą?

Jak pokonać niechęć klienta do rozmowy? Co powiedzieć, aby klient chciał Cię posłuchać? Jak prezentować ofertę, aby wyróżnić się od konkurencji? Jak skutecznie pokonać każdą obiekcję, aby móc jak najczęściej finalizować sprzedaż?

NA TE PYTANIA OPOWIADA TO SZKOLENIE!
Przeczytaj szczegółowy program szkolenia i sprawdź, czego dokładnie się nauczysz:

Iza Krejca-Pawski Trenerka skutecznej sprzedaży i umawiania spotkań z klientami

Program szkolenia:  Skuteczna Sprzedaż Zdalna  2 dni (16 x 45 min)

 Dzień 1:  Cold Calling  i Umawianie Spotkań

Moduł 1. Cold calling i sprzedaż zdalna – kluczowe warunki sukcesu. Co trzeba wiedzieć.
- Psychologia sprzedaży zdalnej: jak budować relacje na odległość, aby klienci chcieli kupować?
- Strategia rozmów – jak sprzedawać w cyklu telefony – emaile – spotkanie online – follow-up?
- Najczęstsze błędy, które niszczą efekty – na co warto uważać, aby unikać marnowania czasu?
- Scenariusz „zimnej” rozmowy z klientem.

Efekty modułu: uczestnicy przygotują strategię rozmowy i dokonają analizy swoich własnych rozmów pod kątem ich skuteczności i zaplanują zmiany, które należy wprowadzić w rozmowach w dalszej części szkolenia.

Moduł 2. Mocne wejście w Cold Callingu. Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę.
- Jak wyróżnić się w oczach klienta przez telefon? Kluczowe zasady i przykłady co działa.
- Mocne początki „za milion”© 4 sposoby budowania angażujących zdań na przykładach.
- Ćwiczenia: budowanie mocnych zdań pod kątem oferty firmy uczestników.
- Bariera sekretariatu: jak rozmawiać z sekretarką, aby nie odbić się od ściany?
- Jak badać potrzeby klientów w „zimnej” rozmowie? Sprawdzony patent.
- Ćwiczenia: budowanie ścieżki pytań, które pozwolą ocenić wartość klienta.

Efekty modułu: uczestnicy poznają sposoby tworzenia zdań, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać barierę wejścia podczas rozmów o ofercie.

Moduł 3.  Umawianie spotkań online i prezentacja oferty przez telefon.
- Umawianie spotkań z klientami – kiedy przejść do ustalania terminu spotkania?
- Sprzedające prezentacje: jak prezentować ofertę przez telefon, aby pozyskać klienta?
- Ćwiczenia: Budowanie prezentacji w języku korzyści i sprzedaż wartości oferty.
- Warsztaty rozmów: testujemy i ćwiczymy nowe techniki prowadzenia rozmów.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów z zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia.

Moduł 4.  Aktywne pokonywanie obiekcji klientów.
- Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji przed spotkaniem.
- Jak wykorzystać prośbę o wysłanie oferty na e-mail do umówienia spotkania i sprzedaży?
- Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzona praktyka.
- Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji typu „zastanowię się”, „zdzwońmy się później”, „teraz nie mam do tego głowy”, „nie jestem zainteresowany”, „proszę wysłać ofertę, sami zadzwonimy”.
- Warsztaty: Ćwiczenia reagowania na najczęstsze obiekcje na różne sposoby.
- Trening: Ćwiczymy nowe techniki prowadzenia rozmów.

Efekty modułu: uczestnicy rozwiną umiejętność reagowania w wybranych trudnych sytuacjach poprzez przećwiczenie rozmów zastosowaniem technik reagowania na obiekcje i zastrzeżenia.

Moduł 5. Przepis na sukces w Cold Callingu.  Plan dzwonienia.
- Plan Dnia Skutecznego Handlowca, czyli jak zawsze mieć czas na „zimne telefony”.
- Przepis na sukces w Cold Callingu. Podsumowanie 1 dnia szkolenia.

Efekty modułu: uczestnicy zaplanują wdrożenie nowej strategii rozmowy z klientami po szkoleniu w swojej codziennej pracy tak, aby podnieść skuteczność umawiania spotkań.

Dzień 2:  Sprzedaż Zdalna. Spotkania online, follow-up, obrona ceny i skuteczne zamykanie sprzedaży.

Moduł 1.  Telefoniczna sprzedaż – budowanie relacji i angażowanie klienta w rozmowę.
- Kiedy warto sprzedawać całkowicie przez telefon, a kiedy lepiej na spotkaniu online?
- Jak sprzedawać oferty o różnym poziomie cenowym, a jak umowy długoterminowe?
- Jak sprzedawać ofertę przez telefon? Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©.
- Zdalne relacje: jak badać potrzeby klientów, aby odkrywać rzeczywiste problemy i potrzeby.
- Ćwiczenia: Budowanie relacji i zaangażowania klientów przez telefon.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się budowania zaufania i relacji klientów w rozmowach telefonicznych i online tak, aby pokonać bariery związane z brakiem osobistego spotkania.

Moduł 2. Prowadzenie spotkań online, czyli przepis na rozmowę zakończoną sprzedażą.
- Jak sprzedawać na spotkaniu online? Model Empatycznej Sprzedaży Eksperckiej©.
- Scenariusz spotkania online – jak je przeprowadzić, aby było skuteczne?
- Prezentacja na spotkaniu online – kiedy ją stosować i co powinna zawierać?
- Plan skutecznego spotkania online od A do Z, który przekona klienta do podjęcia decyzji.
- Warsztaty prowadzenia spotkań: testujemy i ćwiczymy prowadzenie spotkań online.

Efekty modułu: uczestnicy wypracują i przećwiczą scenariusz prowadzenia zdalnych spotkań w dzięki sprawdzonym strategiom angażującej prezentacji oferty w modelu ESE©.

Moduł 3. Zamykanie sprzedaży z obiekcji, obrona ceny i zapobieganie odwlekaniu decyzji.
- Jak odróżniać rzeczywiste obiekcje od negocjacyjnych chwytów?
- Obrona ceny „konkurencja ma taniej”, „za drogo”, „kupię, jeśli dostanę rabat” – jak poprowadzić rozmowę w takich sytuacjach
- Zamykanie sprzedaży, gdy klient negocjuje cenę i oczekuje rabatów.
- Zamykanie sprzedaży pomimo obiekcji - jaki skutecznie finalizować spotkanie?
- Trening zamykania sprzedaży według wypracowanych scenariuszy.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się jak konstruktywnie przyspieszać finalizowanie rozmów i zapobiegać uciążliwemu odwlekaniu decyzji „na później” oraz zamykać sprzedaż nawet, jeśli klient ma obiekcje.

Moduł 4. Skuteczny Follow-up, emaile i oferta – co muszą koniecznie zawierać? - Jak powinien wyglądać skuteczny email oraz skuteczna oferta? Przykłady.
- Jakie błędy sprawiają, że wysłanie oferty oznacza utratę szansy sprzedaży?
- Skuteczna strategia rozmowy Follow-up, która zapobiega odwlekaniu decyzji. Przykład.
- Warsztaty: analizujemy i doskonalimy prezentacje, oferty i emaile.

Efekty modułu: uczestnicy nauczą się jak pisać emaile, oferty, aby pomagały klientowi w podjęciu decyzji o współpracy oraz prowadzić follow-up zakończony sprzedażą.

Moduł 5. Podsumowanie: odważni, skuteczni i pewni siebie! Planujemy sukces!
- Motywacja w sprzedaży – skąd czerpać energię do codziennego działania?
- Planowanie pracy sprzedażowej – 30 -sto dniowy plan Sprzedaży Zdalnej.
- Warsztaty: Planujemy sukces! Odważni, skuteczni i pewni siebie!

Efekty modułu: uczestnicy stworzą plan sprzedaży zdalnej i strategię zwiększania wyników po szkoleniu, aby maksymalnie zwiększyć swoją skuteczność!

Copyright© Iza Krejca-Pawski. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowi trening i warsztaty umiejętności sprzedażowych.
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń.
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia.

Trener prowadzi szkolenie metodami nauczania dorosłych takimi jak:
− Analiza przypadków w formie nagrania rozmowy.
− Scenki sprzedażowe i odgrywanie ról.
− Mini-gry szkoleniowe.
− Praca warsztatowa i zespołowe wypracowywanie rozwiązań.
− Burza mózgów i dyskusje moderowane.
− Uzupełnione o mini-wykłady tam, gdzie jest to niezbędne.

Powyższy program jest wstępną propozycją -  za każdym razem dopasowujemy go do specyfiki pracy uczestników i sytuacji z codziennych rozmów z klientami

ZAPYTAJ O OFERTĘ SZKOLENIA STACJONARNEGO LUB ONLINE

Szkolenie prowadzi Iza Krejca-Pawski

Moi klienci umawiają 8 spotkań na 11 telefonów, podnoszą sprzedaż o 30%  i odzyskują kontrolę nad swoim czasem. Moją misją jest sprawienie, żeby wszystkie osoby, które sprzedają i zarządzają zespołami osiągały podobne wyniki.

Stworzyłam to szkolenie ponieważ wiem, jak ważne dla wyników sprzedażowych jest skuteczne umawianie spotkań. Równocześnie wiem, że wiele osób ma problem z  zachęceniem klienta do rozmowy, ponieważ stosuje stare, nieskuteczne już dziś metody.

Jako trener odsłuchałam ponad 2500 nagrań rozmów sprzedażowych handlowców, konsultantów, doradców i telemarketerów z wielu branż.  Podczas szkoleń, warsztatów i coachingów "on the job" pomagałam setkom uczestników poprawiać skuteczność rozmów. Sama sprzedawałam przez telefon i umawiałam spotkania na długo, zanim zostałam trenerem sprzedaży. Ponieważ wiem, co działa w praktyce, po moich szkoleniach od razu podnosisz wyniki!

Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Licencjonowany Konsultant Odporności Psychicznej (Mental Toughness MTQ48). Jako trener od 7 lat zwiększa wyniki i poprawia jakość pracy szkolonych osób, pomagając zespołom wejść POZIOM WYŻEJ.

Iza jest autorką dwóch świetnie ocenianych książek, popularnych i cenionych ebooków oraz planerów, w których dzieli się najlepszymi praktykami pozwalającymi osiągać lepsze wyniki.

Czytelnicy cenią jej książki za to, że świetnie się je czyta i wszystko podawane jest na konkretnych przykładach, dzięki czemu łatwo i szybko się je wdraża! Przekonaj się!

Książki, ebooki i planery autorstwa Izy Krejca-Pawski

900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod okiem Izy
Szkoliła i wspierała know how zespoły i kadrę managerską firm takich, jak:

Jest autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:

Skuteczność tego szkolenia potwierdzają opinie uczestników

"Nie było spania, był poligon!"
„Skorzystam z uwag trenera dot. rozmów z klientami, schematu rozmów”.
„Szkolenie pokazało nam ile błędów robiliśmy podczas rozmów z klientami”.
„Fajne szkolenie motywujące do sukcesu i sprzedaży”.
„Ciekawe ćwiczenia i termin 30 dni po szkoleniu, który niejako zmusi nas do działania
i nie pozwoli osiąść na laurach”.

Opinie uczestników

„Mam wrażenie że tego mi było trzeba. Atutem, przede wszystkim jest sposób podejścia do klienta”.
"Inspirująco, konkretnie, praktycznie".
"Bardzo profesjonalne, trener dobrze przygotowany do specyfiki pracy i działalności firmy, szkolenie sprawnie poprowadzone, bardzo rzetelne".
„Szkolenie o charakterze dynamicznym z dużą ilością elementów praktycznych, przydatnych na przyszłość."
"Bardzo treściwe i rzeczowe szkolenie"

Opinie uczestników

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem ?
Porozmawiaj z nami o szczegółach:

Oferta szkoleniowa:
Iza Krejca-Pawski

Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta
e-mail: kontakt@izakrejcapawski.pl
kom. 606 30 21 80

Terminy, logistyka, organizacja szkoleń:
Michał Pawski
Kierownik projektów szkoleniowych
e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl
kom. 606 44 57 65

ZAPYTAJ O OFERTĘ SZKOLENIATAKŻE W WERSJI ONLINE LUB KONSULTACJI