Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Szósty dzień Wyzwania sprzedażowego

14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]Dziś zmierzysz się z częstym sprzedażowym problemem, czyli sytuacją, w której masz świetną ofertę, wiesz, że ona „pomoże” klientowi, tylko ten …”nie chce się przekonać!” i „nie przyjmuje argumentów”. Dlatego mam dla Ciebie ćwiczenie, które pomoże Ci stworzyć ”samosprzedającą” prezentację wartości oferty dla klienta.

Kluczem do skutecznej prezentacji jest posiadanie przekonującej odpowiedzi na pytanie „dlaczego mam kupić / nawiązać umowę / zamówić właśnie od Pana?”.

Podczas szkoleń słyszę odpowiedzi takie jak:

– mamy lepszą jakość niż konkurencja
– gwarantujemy obsługę posprzedażową
– mamy doświadczony zespół, który sprosta każdej sytuacji
– mamy najlepsze rozwiązania w niskiej cenie

Przykładowo, niby to atut, że w IKP Szkolenia mamy „doświadczonych trenerów”.
Tylko, że jakich ma mieć konkurencja, niedoświadczonych ??

Pułapka „branżowych banałów”.
Kiedy sprzedajesz długo, wpadasz w rutynę i zaczynasz używać „oczywistych skrótów myślowych”. Tylko, że dla klienta „jakość” jest abstrakcyjnym słowem bez wartości, gorzej, jest to słowo, którego na pewno używa też Twoja konkurencja! Jeśli prezentujesz ofertę językiem „branżowych banałów” naprawdę nie dziw się, że klient „nie przyjmuje argumentów”!

Dlatego musisz dodać dużo więcej konkretu, a najlepiej w ogóle przestać używać
„branżowych banałów”.[/text_block]

arrow

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”220″]

Więcej przeczytasz w rozdziale 6 „Prezentacje, które sprzedają za Ciebie” ,  na stronach 145-160

Jeśli masz książkę, sięgnij do niego koniecznie!

 

[/text_block]

Sprawdź >>

Zadania dla Ciebie na dziś:

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]

  1. Przyjrzyj się Twojej prezentacji oferty i prześledź jej treść.
  2. Wypisz listę „branżowych banałów” i do każdego z nich dopisz konkretne wyjaśnienie, np. jakość, co oznacza, że …
  3. Najlepiej wyrzuć „banały” z prezentacji, a zostaw same „konkrety”.

[/text_block]

Pytanie dla AKTYWNYCH: Jakie problemy rozwiązuje klientom Twoja oferta?

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]Jesteś AKTYWNY na Wyzwaniu? Jeśli systematycznie zamieszczasz komentarze, już jutro otrzymasz ode mnie BONUS![/text_block]