Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Dziewiąty dzień Wyzwania sprzedażowego

14-sto Dniowe Wyzwanie Sprzedażowe

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]Dziś skupisz się na strategii działania, która pozwala szybko podnieść sprzedaż.

Kiedy myślisz o podnoszeniu sprzedaży, najczęściej pojawia się potrzeba poszukiwania
nowych klientów, nawiązywania nowych kontaktów, uczenia się nowych technik, strategii.
Ludzie sprzedaży często mają takie przekonanie „potrzebujemy czegoś nowego!”.
Częściowo wynika to z codziennej rutyny pracy.

Tymczasem podnosić sprzedaż można na różne sposoby:

  1. Możesz poszukać zupełnie nowych klientów
  2. Możesz przejąć klientów konkurencji i w ten sposób zyskać nowych
  3. Możesz sprzedać nowym klientom, dzięki rekomendacji obecnych klientów

Jednak dopóki nie wykorzystujesz MAKSYMALNIE tych zasobów, które już masz, rozpoczynanie nowych będzie marnowanie czasu i energii.  Potrzebujesz umieć doprowadzać sprawy do końca. Inaczej nie wykorzystasz w pełni także tych nowych, a na dodatek więcej się narobisz, budując zaufanie od zera.

Skuteczniej jest najpierw „wycisnąć maksa” z tych rozmów i kontaktów, które już robisz,
niż szukać nowych:

  1. Sprzedać dodatkowe rozwiązania tym klientom, których już masz
  2. „Pozamykać” rozwleczone procesy rozmów z niezdecydowanymi klientami
  3. Wykorzystać te kontakty, które już masz i wśród nich wyszukać klientów

Maksymalnie wykorzystaj te zasoby, kontakty , które już masz![/text_block]

arrow

— SPACER —

— SPACER —

[text_block style=”style_1.png” align=”left” width=”220″]Jak rozmawiać z klientami konkurencji i zmieniać ich w Twoich klientów piszę na stronach 229-246 w rozdziale :
„Pozyskaj klientów konkurencji”.[/text_block]
— SPACER —

Kup książkę >>

Zadania dla Ciebie na dziś:

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]

  1. Przejrzyj wszystkie kontakty z obecnymi klientami, zarówno tymi, którym sprzedałeś, jak tymi, których masz „ w bazie”.
  2. Wybierz 10 klientów, z którymi nawiążesz kontakt, zadzwonisz, umówisz się na spotkanie.
  3. Wykorzystaj MAKSYMALNIE potencjał, który już masz : sprzedaj tym klientom, których już masz!

[/text_block]

Pytanie dla WYTRWAŁYCH:

Jak wyglądałaby Twoja sprzedaż, gdybyś MAKSYMALNIE wykorzystał potencjał wszystkich kontaktów, jakie już masz?

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]Aby skorzystać z komentowania jako „gość” : kliknij w pole ” Join the discussion…”, następnie kliknij pole ” Name ” i  zaznacz
” Wolę pisać jako gość „.[/text_block]