Bezpłatny Webinar: Kryzysowa Obsługa Klienta
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami, aby zapobiec ich utracie i powstrzymać chęć klientów do pilnej rezygnacji z usług?
Pokażę Ci, jak radzić sobie z zastrzeżeniami klientów
i przekazywać złe wiadomości, aby ocalić relacje podczas trudnych rozmów w obsłudze klienta.
Kwiecień
9
- Czwartek, 9 Kwietnia
- Godzina 20.00
- Czas trwania: 40 minut

Webinar prowadzi Iza Krejca-Pawski, ceniona trenerka i autorka książek “Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki”, ”Elastyczne Zarządzanie Czasem”, ebooków “Umawianie Spotkań. Cold calling” i “Skuteczna Sprzedaż”.
900 osób rocznie przechodzi szkolenia pod jej okiem, podnosząc kluczowe umiejętności. Wspieram know how zespoły i managerów firm takich, jak:

Iza jest także autorką ponad 50 merytorycznych artykułów oraz wypowiedzi eksperckich publikowanych w:
