Wartości Managera na fali 2017 roku – wypowiedź dla Biznes na Fali

Wartość Managera na fali 2017

Mam ogromną przyjemność po raz kolejny wypowiedzieć się  w gronie 50 przedsiębiorczych  kobiet i i managerek, tym razem o wartościach i zasadach, jakimi moim zdaniem warto kierować się w biznesie i w życiu.   Raport Biznesu na Fali „„Wartości managera na fali roku 2017” na temat wartości i odwagi – w życiu i biznesie, najważniejszych lekcji życia, a także tego, co sprawia, że nadal kochamy się uśmiechać, to wspaniała inicjatywa, w której z przyjemnością uczestniczę!

Pełną listę 50 przedsiębiorczych kobiet obejrzycie także na Facebooku, w galerii Marka jest Kobietą 

W raporcie odpowiadam na pytania:

W biznesie, jak w życiu, zawsze powinniśmy pamiętać o tym, że…
nie ma czegoś takiego jak “jedyna życiowa szansa”. Warto zawsze być aktywnym i otwartym, ponieważ wtedy mamy mnóstwo “życiowych szans”, “okazji” i “wyjątkowych pomysłów”. Nawet, jeśli czasem coś odpuścimy, albo nam nie wyjdzie, to wkrótce pojawi się następna okazja. Wystarczy mieć otwarty umysł i być wciąż ciekawym świata.

Moje wartości – na co dzień i w biznesie.
Osobiście kieruję się bardziej wewnętrznym głosem, czyli intuicją, ponieważ dzięki temu działam w zgodzie z sobą. Jeśli chodzi o wartości, to ważne dla mnie są swoboda działania, spokój,  podejmowanie wyzwań i przede wszystkim nieustanny postęp w dążeniu w celu. Choć spokój i wyzwania wydają się sobie przeczyć, jednak podejmowanie wyzwań oznacza pełne wykorzystywanie swoich talentów, a to z kolei daje poczucie spokoju.

Odwaga w biznesie. Rozumiem ją tak, że…
w podejmowaniu decyzji, działań i planowaniu przedsięwzięć słucham przede wszystkim siebie. Zaufanie do własnych decyzji wymaga wewnętrznej odwagi, ponieważ oznacza realizowanie działań często wbrew “dobrym radom” otoczenia. Np. to, że wszyscy mówią, że trzeba codziennie publikować posty na Facebooku, bo tak się dziś robi biznes.  Ja wiem, że moi klienci wolą czytać e-maile, więc odwaga polega na robieniu inaczej niż “wszyscy”.

Co/Kto sprawia, że się uśmiecham?
Z natury jestem bardzo pogodną osobą, więc mnóstwo spraw, rzeczy i wydarzeń są dla mnie powodem do uśmiechu. Najbardziej jednak lubię uśmiechać się z samego rana, kiedy czuję, że wszystko idzie w dobrym kierunku.  W biznesie uśmiecham się zawsze, gdy uczestnicy szkoleń albo konsultacji doznają efektu “wow” – opisują mi zmiany jakie wprowadzili po szkoleniu albo konsultacji i jak wiele zmieniło się w ich pracy czy życiu dzięki naszej wspólnej pracy.

Izabela Krejca – Pawski, IKP Szkolenia

A jak będą brzmiały TWOJE odpowiedzi na te pytania? Podziel się nimi ze mną w komentarzu !