Jak sprzedać przez telefon? Praktyczne warsztaty.

Szkolenie stanowi praktyczny trening rozmów telefonicznych, skoncentrowany całkowicie na czterech etapach procesu sprzedaży, którego celem jest rozwijanie umiejętności skutecznego pozyskiwania klientów.

 6 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:

1. Poznasz sprawdzoną formułę, która zapewnia sukces w sprzedaży przez telefon
2. Rozpracujesz 9 najczęstszych obiekcji klientów oraz stworzysz scenariusze reagowania
3. Dowiesz się, jak wzbudzać potrzebę zakupu u klienta, dzięki mocnej prezentacji
4. Poznasz szybką technikę umawiania spotkań
5. Zdobędziesz i rozwiniesz umiejętności pozwalające na skuteczne zamykanie sprzedaży
6. Nauczysz się skutecznie przykuwać uwagę klientów w pierwszych minutach rozmowy

 Metody pracy w czasie szkolenia:

40% szkolenia stanowią ćwiczenia umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń
30% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia

 Szkolenie stworzone z myślą o:

Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia wyników sprzedażowych dzięki lepszemu wykorzystaniu rozmów telefonicznych.

 Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

1. Krok 1: Mocne wejście – Techniki angażowania uwagi klientów przez telefon.

a. Model telefonicznej sprzedaży w 4 krokach
b. Techniki „ocieplania” zimnych telefonów
c. Techniki budowania angażujących haków na uwagę – ćwiczenia praktyczne
d. Szybka technika umawiania spotkań
e. Czy naprawdę potrzebujesz skryptu?
f. Mini -gra: Tajemnica sukcesu w telefonicznej sprzedaży.

2. Krok 2: Badanie potrzeb, czy wzbudzanie potrzeb klientów?

a. Jak badać potrzeby klientów, aby sprzedać?
b. Techniki wzbudzania potrzeb klientów, czyli dlaczego klienci kupują?
c. Klasyczne CZK, czy angażujące historie- jak przedstawiać ofertę?
d. Ćwiczenia: Budowanie prezentacji, która sprzedaje

3. Krok 3: Praca z obiekcjami, zastrzeżeniami i wątpliwościami klientów

a. Kiedy klienci kierują się ceną i jak to zmienić?
b. Jak reagować w sytuacji, gdy klient żąda podania ceny na początku rozmowy?
c. 9 najczęstszych obiekcji i 9 sprawdzonych odpowiedzi
d. 3 techniki pracy z obiekcjami: relacyjna, perswazyjna, coachingowa
e. Budowanie scenariuszy pracy z obiekcjami pod potrzeby uczestników
f. Ćwiczenie: trening w formie intensywnej symulacji pracy z obiekcjami

4. Krok 4: Techniki zamykania sprzedaży i przyspieszania decyzji u klientów

a. 4 techniki zamykania sprzedaży, które działają przez telefon
b. Słowa, które sprzedają, czyli perswazja w praktyce
c. Ćwiczenia: budowanie pełnych scenariuszy rozmów sprzedażowych

5. Plan działań po szkoleniu

1. Tworzymy plan działania po szkoleniu i ustalamy cele rozwojowe zgodnie z zasadą SMARTER
2. Podsumowanie szkolenia
3. Zakończenie i rozdanie certyfikatów