Głównym celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności umawiania spotkań handlowych. Szkolenie będzie realizowanie w formule warsztatów skoncentrowanych tylko i wyłącznie na umawianiu spotkań. Warsztat skupia się na podnoszeniu skuteczności rozmów na poszczególnych etapach rozmowy.

 5 powodów, dlaczego warto wziąć udział w tym szkoleniu:

1. Poznasz dwa scenariusze umawiania spotkań i wybierzesz ten, który pasuje do Twojej pracy.
2. Dowiesz się, co potrzebujesz zmienić w twoich rozmowach, aby skuteczniej umawiać spotkania.
3. Poznasz techniki mocnego otwierania rozmowy telefonicznej.
4. Wyznaczysz cele rozwojowe do wdrożenia po szkoleniu.
5. Przećwiczysz nowe techniki podczas szkolenia i przetestujesz ich działanie.

 Metody pracy w czasie szkolenia:

30% szkolenia stanowią warsztaty umiejętności umawiania spotkań i analiza case study
z prawdziwych rozmów z klientami
30% dyskusje z uczestnikami w celu wymiany doświadczeń
40% wiedza i wprowadzenie w omawiane zagadnienia

Mocno skoncentrowana formuła szkolenia zapewnia maksymalną skuteczność warsztatów.

Trenujemy w czasie szkolenia tylko i wyłącznie umawianie spotkań.

 Szkolenie stworzone z myślą o:

Handlowcach, specjalistach ds. sprzedaży, inżynierach sprzedaży, doradcach klientów, kierownikach i managerach sprzedaży, którzy poszukują metod i sposobów zwiększenia ilości umawianych spotkań handlowych.

Program szkolenia: 1 dzień (8 x 45 min)

 Moduł 1- Co wpływa na ilość i skuteczność umawianych spotkań?

a. Ile umówionych spotkań można uznać a sukces?
b. Dwa scenariusze umawiania spotkań i kiedy je stosować?
c. 4 główne powody, dlaczego umawianie spotkań kończy się fiaskiem, oraz jak to zmienić- case study.
d. Analiza rozmów uczestników i wypracowywanie wniosków.

 Moduł 2- Przykuwanie uwagi i angażowanie klienta w rozmowę o spotkaniu

a. Jak rozpocząć rozmowę, aby umówić spotkanie?
b. Techniki tworzenia mocnych zdań otwierających: przykłady dialogów
c. Warsztaty tworzenia mocnych zdań otwierających

 Moduł 3- Doprowadzanie do podpisania umowy

d. Pokonywanie barier i zastrzeżeń klientów: lista najczęstszych obiekcji
e. Technika „zapętlenia” i jej praktyczne zastosowanie
f. Złota zasada doprowadzania do umówienia spotkania
g. Jak umówić spotkanie dzięki obiekcji? Sprawdzony patent.

 Moduł 4- Trening umawiania spotkań według scenariuszy wypracowanych podczas szkolenia

Moduł 5- Zwiększanie ilości umawianych spotkań po szkoleniu

1. Tworzenie działania po szkoleniu
2. Podsumowanie szkolenia
3. Zakończenie i rozdanie certyfikatów