#49 Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów?

ikpreklamacje

Wczoraj na krakowskim Kazimierzu prowadziłam szkolenie z zakresu reklamacji, gdzie razem z 20 uczestnikami zmierzyliśmy się  z zagadnieniami dotyczącymi profesjonalnego przyjmowania krytycznych uwag.

W czasie szkolenia  Reklamacje w 8 krokach, czyli jak profesjonalnie przyjmować zastrzeżenia klientów?
pracowaliśmy i dyskutowaliśmy między innymi nad tym, czy:

  1. Czy reklamacja jest atakiem, czy prezentem?
  2. Jakie są rodzaje uwag zgłaszanych przez klientów
  3. Jaką jest rola nastawienia pracownika działu obsługi klienta do składanych reklamacji
  4. Reklamacje w 8 krokach – Formuła Prezentu w praktyce- czy to się sprawdza?

Na koniec uczestnicy sprawdzali wypracowane rozwiązania w praktyce.

Było aktywnie, a dyskusje, jak zawsze przy temacie reklamacji, gorące

Comments are closed.