Masz pytania? Zadzwoń na 606 44 57 65 lub napisz na biuro@ikpszkolenia.pl

Obiekcje, zamykanie, obrona ceny     Techniki obrony ceny – warsztaty negocjacji cenowych

Trening negocjacyjny. Szkolenie negocjacje.    Negocjuj, aby wygrać. Trening negocjacyjny w oparciu o grę Cafetero.

Zarządzanie czasem, efektywność, skuteczność     Zarządzanie czasem dla managerów  i kierowników

Reklamacje w 8 krokach miękkie aspekty reklamacji      Reklamacje w 8 krokach. Miękkie aspekty reklamacji

Telefoniczna obsługa klienta       Telefoniczna obsługa klienta. Warsztaty efektywnej komunikacji.

 

Masz pytania lub chcesz porozmawiać o współpracy, szkoleniu dla Ciebie lub Twoich współpracowników, jestem do Twojej dyspozycji: 

tel. 606 30 21 80

e-mail: biuro@ikpszkolenia.pl

Izabela Krejca-Pawski