Obiekcje, zamykanie, obrona ceny     Techniki obrony ceny – warsztaty negocjacji cenowych

Trening negocjacyjny. Szkolenie negocjacje.    Negocjuj, aby wygrać. Trening negocjacyjny w oparciu o grę Cafetero.

Zarządzanie czasem, efektywność, skuteczność     Zarządzanie czasem dla managerów  i kierowników

Reklamacje w 8 krokach miękkie aspekty reklamacji      Reklamacje w 8 krokach. Miękkie aspekty reklamacji

Telefoniczna obsługa klienta       Telefoniczna obsługa klienta. Warsztaty efektywnej komunikacji.

 

go.2.1 - Kopia

 
Jeżeli masz pytania lub chcesz porozmawiać o współpracy, szkoleniu dla Ciebie lub Twoich współpracowników, jestem do Twojej dyspozycji: 

tel. 606 30 21 80

e-mail: kontakt@lepszasprzedaz.pl

Izabela Krejca-Pawski