#72 Negatywne oceny klientów godzą w Twój biznes? Mam coś dla Ciebie!

Opinie godzą w Twój biznes(3)

W biznesie bywa różnie.

Większość firm jest w pełni świadomych, że każdy klient jest na wagę złota, a jego dobra opinia to najlepsza i najtańsza reklama.

Czasami jednak zdarza się, że z różnych powodów nie jesteś w stanie dotrzymać złożonych klientom obietnic.

Nie dostarczasz towaru na czas, dostawca nie dotrzyma terminu dostawy, pracownik zachowa się niegrzecznie i obrazi klienta.

W efekcie negatywne opinie niezadowolonych klientów trafią do portali z opiniami, na fora lub w dowolne inne miejsce.
To poważny problem, ponieważ nie zawsze możesz je usunąć.  W czasie szkoleń z zakresu obsługi reklamacji często jako przykłady pokazuję autentyczne opinie klientów nawet sprzed kilku lat, wciąż zalegające w Internecie.

Skutek? Negatywne opinie zniechęcają kolejnych klientów, a Twoja firma traci.

O tym, jak możesz sobie radzić i jakie kroki podjąć, opowiadam w poniższym nagraniu oraz… w specjalnym rankingu Internetowych księgarni opracowanym przez portal Opineo.pl. Jeżeli prowadzisz księgarnię internetową, koniecznie pobierz raport!

A jeżeli nie prowadzisz księgarni, pobierz go po to, aby sprawdzić, które księgarnie cieszą się najlepszymi opiniami, a które powinieneś omijać szerokim łukiem!

 

 Pobierz raport:

 

image002

 

image001

 

Jeżeli masz pytania lub chcesz porozmawiać o szkoleniu dla Ciebie lub Twoich współpracowników, jestem do Twojej dyspozycji: 

tel. 606 30 21 80

e-mail: kontakt@ikpszkolenia.pl

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat moich szkoleń i pracy trenera,  zajrzyj na moją stronę www.ikpszkolenia.pl.

Izabela Krejca-Pawski

 

Zobacz referencje