#65 Co zrobić, kiedy klient żąda podania ceny na początku rozmowy? Odpowiadam na 2 sposoby!

Podanie ceny na poczatku rozmowy

Jeżeli miałabym wskazać, na co najczęściej narzekają handlowcy, to z pewnością są to kwestie dotyczące obrony ceny i argumentu najniższej ceny, jako głównego kryterium wyboru.
Pytanie o cenę, a czasem wręcz żądanie podania ceny na początku spotkania nie należy do rzadkości.

Jak sobie radzić z tym problemem?
I czy faktycznie, zadania takiego pytania oznacza, że najniższa cena jest jedynym kryterium wyboru?

Odpowiadam na to pytanie na dwa sposoby:)

Po pierwsze, bardziej szczegółowo w artykule napisanym dla drsprzedaż.pl 

( link: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/222/co-zrobic-kiedy-klient-pyta-o-cene-na-poczatku-rozmowy-)

Dołącz do dyskusji i podziel się opinią!

DrSprzedaż.pl

 

 

 

Po drugie, w formie filmiku: