Premierowe nagranie wystąpienia Izy – Poznaj 2 filary sukcesu i wykonaj ćwiczenie sprzedażowe

iza-krejca-pawski-2-filary-sukcesu-w-biznesie-i-sprzedazy-wystapienie-rybniczanki-w-biznesie-2016r

Jestem praktykiem i kocham to, co działa w rzeczywistości, dlatego nawet w ciągu 15 minut wystąpienia robię mini-warsztat sprzedażowy, podczas którego uczestnicy sprawdzają co w rzeczywistości „komunikują” klientom ich  własne oferty.  W wystąpieniu opowiadam o tym,czego nauczyłam się tworząc pierwszą firmę i jak to wpłynęło na wszystko, o czym dziś piszę i czego uczę podczas…

Czytaj dalej …

Wartości Managera na fali 2017 roku – wypowiedź dla Biznes na Fali

Wartość Managera na fali 2017

Mam ogromną przyjemność po raz kolejny wypowiedzieć się  w gronie 50 przedsiębiorczych  kobiet i i managerek, tym razem o wartościach i zasadach, jakimi moim zdaniem warto kierować się w biznesie i w życiu.   Raport Biznesu na Fali „„Wartości managera na fali roku 2017” na temat wartości i odwagi – w życiu i biznesie, najważniejszych lekcji życia,…

Czytaj dalej …

Dwa filary sukcesu każdej firmy i jak je stosować w praktyce – wywiad wideo

2 filary sukcesu

Wierzę, że sprzedaż jest siłą napędową firm, a klienci są sercem biznesu. Z praktyki własnego doświadczenia wiem, że jeżeli nie opieramy naszych działań  na 2 kluczowych filarach, to albo bardzo się męczymy każdego dnia, albo ponosimy porażkę. 30.09.2016r. na zaproszenie Rybniczanek w biznesie podczas mojego wystąpienia opowiadałam, jak wprowadzić w biznesie i sprzedaży zasadę 2 filarów.…

Czytaj dalej …

2 sposoby na powrót do wysokiej formy sprzedażowej we wrześniu

Jak skutecznie umawiać spotkania (10)

W wielu branżach pierwsza połowa września wciąż jest leniwym okresem – klienci dopiero się rozpędzają,  „osób decyzyjnych” wciąż nie ma lub odgrzebują się z wakacyjnych zaległości, a Ty bardzo chcesz, żeby tak Ci się chciało, jak Ci się nie chce. Tymczasem czas na nowo brać się do pracy! Dlatego jeśli dopadł Cię wrześniowy spadek formy,…

Czytaj dalej …

Pracujesz w specyficznej branży? Stwórz własny skuteczny skrypt umawiania spotkań!

2 filary sukcesu (1)

Kiedyś, aby umawiać się na spotkanie, wystarczyło zapisać parę „patentów”, rzucić jakąś promocją lub obietnicą zysków, a klient sam zgadzał się na spotkanie. Dziś jednak to już nie działa. Wszyscy cierpimy na brak czasu, dlatego trzeba naprawdę uważnie dobierać słowa, aby klient unał, że jesteśmy warci jego godziny. I to jest wyzwaniem dla osób, które…

Czytaj dalej …

Premiera Pakietu szkoleniowego „Podnieś skuteczność umawiania spotkań” – 6 BONUSÓW czeka!

umawianie spotkań jak umawiać spotkania

Praca twórcza, wymyślanie nowych rozwiązań, tworzenie ofert, wprowadzanie zmian jest potrzebne w każdej firmie. Podczas szkoleń często handlowcy narzekają, że „nie mają czasu pomyśleć” , ponieważ ponieważ pracy jest tak dużo, że nie ma „w co ręcę włożyć”. W IKP mamy dokładnie tak samo! I dlatego właśnie większość nowych rozwiązań powstaje u nas w sezonie…

Czytaj dalej …

Jak podnosić sprzedaż – 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników

Jak podnosić sprzedaż 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników Iza Krejca Pawski

Niezależnie, czy zawodowo zajmujesz się sprzedażą, jesteś freelancerem, agentem czy po prostu prowadzisz firmę, regularne podnoszenie wyników sprzedaży stanowi klucz do Twojego sukcesu. Wiele osób właśnie to mówi, kiedy pytam na czym najbardziej im zależy: „chcę podnieść sprzedaż”. Dlatego pokażę Ci dwa sposoby zwiększania sprzedaży, które sama stosuję, a które pozwalają systematycznie podnosić wyniki. Najtrudniejsze w…

Czytaj dalej …

Jakie 3 cechy wyróżniają najskuteczniejszych handlowców – Wywiad wideo dla Bankier.tv

KSIAZKA0000

Relacje i skuteczność to tematy, które ciągle się pojawiają, gdy mowa o podnoszeniu sprzedaży. Ostatnio miałam ogromną przyjemność udzielić wywiadu jednej z redaktorek serwisu Bankier.pl właśnie na ten temat. Opowiadam w nim nie tylko o 3 błędach w budowaniu relacji, ale także wskazuję, jakich umiejętności wymaga bycie skutecznym sprzedażowo. Każda osoba zajmująca się sprzedażą czy biznesem powie, że kluczem do…

Czytaj dalej …

#83 Czy kobiety sprzedają gorzej niż mężczyźni ? 2 dowody na kobiecą sprzedaż.

IMG_2082-1000

Dzisiaj 8 marca, Dzień Kobiet, a więc najlepszy dzień na postawienie pytania czy kobiety sprzedają gorzej od mężczyzn? Czy kobiety potrafią dobrze sprzedawać głównie kosmetyki, ładne ubrania i inne drobiazgi, jak rękodzieło?  Albo kredyty i ubezpieczenia, czyli usługi ? Patrząc na to, co dominuje w sieci, można tak pomyśleć Naprawdę można odnieść wrażenie, że sprzedaż to męska…

Czytaj dalej …

Twoja oferta się nie sprzedaje – co robić?? – Poznaj pierwsze prawo sprzedaży

Twoja oferta się nie sprzedaje co robić Pierwsze prawo sprzedaży Iza Krejca Pawski

  Dziś odpowiem na bardzo ważny problem, gdy masz dobrą ofertę, która mimo tego się nie sprzedaje i co możesz z tym zrobić. Dla każdej osoby zajmującej się sprzedażą lub prowadzącej firmę najgorszy jest moment, w którym wiecie, że macie dobrą ofertę, ale mimo to się ona nie sprzedaje.  Wyniki ani drgną. Lub co gorsza,…

Czytaj dalej …

Page 2 of 8