2 sposoby na powrót do wysokiej formy sprzedażowej we wrześniu

Jak skutecznie umawiać spotkania (10)

W wielu branżach pierwsza połowa września wciąż jest leniwym okresem – klienci dopiero się rozpędzają,  „osób decyzyjnych” wciąż nie ma lub odgrzebują się z wakacyjnych zaległości, a Ty bardzo chcesz, żeby tak Ci się chciało, jak Ci się nie chce. Tymczasem czas na nowo brać się do pracy! Dlatego jeśli dopadł Cię wrześniowy spadek formy,…

Czytaj dalej …

Pracujesz w specyficznej branży? Stwórz własny skuteczny skrypt umawiania spotkań!

2 filary sukcesu (1)

Kiedyś, aby umawiać się na spotkanie, wystarczyło zapisać parę „patentów”, rzucić jakąś promocją lub obietnicą zysków, a klient sam zgadzał się na spotkanie. Dziś jednak to już nie działa. Wszyscy cierpimy na brak czasu, dlatego trzeba naprawdę uważnie dobierać słowa, aby klient unał, że jesteśmy warci jego godziny. I to jest wyzwaniem dla osób, które…

Czytaj dalej …

Premiera Pakietu szkoleniowego „Podnieś skuteczność umawiania spotkań” – 6 BONUSÓW czeka!

umawianie spotkań jak umawiać spotkania

Praca twórcza, wymyślanie nowych rozwiązań, tworzenie ofert, wprowadzanie zmian jest potrzebne w każdej firmie. Podczas szkoleń często handlowcy narzekają, że „nie mają czasu pomyśleć” , ponieważ ponieważ pracy jest tak dużo, że nie ma „w co ręcę włożyć”. W IKP mamy dokładnie tak samo! I dlatego właśnie większość nowych rozwiązań powstaje u nas w sezonie…

Czytaj dalej …

Jak podnosić sprzedaż – 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników

Jak podnosić sprzedaż 2 sposoby na systematyczny wzrost wyników Iza Krejca Pawski

Niezależnie, czy zawodowo zajmujesz się sprzedażą, jesteś freelancerem, agentem czy po prostu prowadzisz firmę, regularne podnoszenie wyników sprzedaży stanowi klucz do Twojego sukcesu. Wiele osób właśnie to mówi, kiedy pytam na czym najbardziej im zależy: „chcę podnieść sprzedaż”. Dlatego pokażę Ci dwa sposoby zwiększania sprzedaży, które sama stosuję, a które pozwalają systematycznie podnosić wyniki. Najtrudniejsze w…

Czytaj dalej …

Jakie 3 cechy wyróżniają najskuteczniejszych handlowców – Wywiad wideo dla Bankier.tv

KSIAZKA0000

Relacje i skuteczność to tematy, które ciągle się pojawiają, gdy mowa o podnoszeniu sprzedaży. Ostatnio miałam ogromną przyjemność udzielić wywiadu jednej z redaktorek serwisu Bankier.pl właśnie na ten temat. Opowiadam w nim nie tylko o 3 błędach w budowaniu relacji, ale także wskazuję, jakich umiejętności wymaga bycie skutecznym sprzedażowo. Każda osoba zajmująca się sprzedażą czy biznesem powie, że kluczem do…

Czytaj dalej …

#83 Czy kobiety sprzedają gorzej niż mężczyźni ? 2 dowody na kobiecą sprzedaż.

IMG_2082-1000

Dzisiaj 8 marca, Dzień Kobiet, a więc najlepszy dzień na postawienie pytania czy kobiety sprzedają gorzej od mężczyzn? Czy kobiety potrafią dobrze sprzedawać głównie kosmetyki, ładne ubrania i inne drobiazgi, jak rękodzieło?  Albo kredyty i ubezpieczenia, czyli usługi ? Patrząc na to, co dominuje w sieci, można tak pomyśleć Naprawdę można odnieść wrażenie, że sprzedaż to męska…

Czytaj dalej …

Twoja oferta się nie sprzedaje – co robić?? – Poznaj pierwsze prawo sprzedaży

Twoja oferta się nie sprzedaje co robić Pierwsze prawo sprzedaży Iza Krejca Pawski

  Dziś odpowiem na bardzo ważny problem, gdy masz dobrą ofertę, która mimo tego się nie sprzedaje i co możesz z tym zrobić. Dla każdej osoby zajmującej się sprzedażą lub prowadzącej firmę najgorszy jest moment, w którym wiecie, że macie dobrą ofertę, ale mimo to się ona nie sprzedaje.  Wyniki ani drgną. Lub co gorsza,…

Czytaj dalej …

Skuteczna sprzedaż: Lekcja sprzedaży za 50.000 zł – czego uczą nas klienci i dlaczego są drogimi nauczycielami?

Skuteczna sprzedaż

Wiele osób mówi, że nie ma pieniędzy na szkolenia sprzedażowe lub, że są one za drogie. Tymczasem zapominają o kosztach szkoleń, jakie pobierają od każdego klientów, którym nie sprzedadzą lub którym obniżą cenę. Problem w tym, że klienci są bardzo drogimi nauczycielami sprzedaży! Nie mówiąc już o tym, ze szkolą Cię każdego dnia za kwoty,…

Czytaj dalej …

#80 5 powodów, dlaczego warto podjąć 14-sto dniowe Wyzwanie sprzedażowe.

Linkedin (1)

 Każdy, kto pracuje w sprzedaży wie, że płacą nam za efekty, czyli za liczby, a nie za starania czy dobre chęci.  Dlatego postanowiłam opracować program zwiększania sprzedaży w 14 dni.  Zawodowo sprzedaję prowadząc firmę, szkolę ze sprzedaży i piszę o sprzedaży pomagając innym osiągać więcej, pracując mniej. „Osiągaj więcej, pracując mniej”  jest moim zawodowym mottem,…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? 2 najczęstsze błędy, których należy unikać.

Jak skutecznie umawiać spotkania_2 najczęstsze błedy których należy unikać

Umawianie spotkań spędza sen z powiek wielu osobom zajmującym się sprzedażą. W tym wpisie omówię dwa najczęstsze błędy popełniane podczas umawiania spotkań, abyś mógł ich unikać i skutecznie umawiać spotkania z klientami. Jako trener mam możliwość odsłuchiwania rozmów uczestników z wielu branż, od finansowych, poprzez usługowe, aż do typowo produkcyjnych. Dlatego jestem wyczulona na błędy i…

Czytaj dalej …

Page 2 of 8