10 zasad Cold Calling i Umawiania spotkań „na zimno”, dzięki którym zaczniesz więcej dzwonić

10 zasad Cold Calling i Umawiania spotkań na zimno, dzięki którym zaczniesz więcej dzwonić

Jak skutecznie sprzedawać przez telefon, umawiać spotkania i codziennie aktywnie robić cold calling? Poznaj 10 zasad, które będą Twoją bronią na obawy, odkładanie na później i unikanie dzwonienia! Stosując je zaczniesz regularnie i z pewnością siebie dzwonić „na zimno” ! Z tego artykułu dowiesz się: Jak dzwonić „na zimno” przełamując obawy? Jakie zasady stosować, aby…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania w ubezpieczeniach? 3 sposoby na lepszą rozmowę z klientem

Jak skutecznie umawiać spotkania w ubezpieczeniach 3 sposoby na lepszą rozmowę z klientem

Jak umawiać spotkania z klientami przez telefon w ubezpieczeniach? Szczególnie, jeśli w grę wchodzi wykonywanie „zimnych” telefonów? To pytanie, na które odpowiedzi szuka większość doradców i agentów ubezpieczeniowych, dlatego omówię 3 sposoby na to, jak zdecydowanie zwiększyć skuteczność dzwonienia. Podzielę się z Tobą wnioskami i strategiami, które zapewniły sukces agentom i doradcom, których szkoliłam. Z…

Czytaj dalej …

Przepis na sukces sprzedażowy w 2020r. Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych i utrzymać motywację na dłużej!

Przepis na sukces sprzedażowy w 2020r. Jak zaplanować osiąganie celów sprzedażowych i utrzymać motywację na dłużej!

W styczniu wszyscy snują wielkie plany: wspaniałych sprzedaży, wysokich prowizji, sukcesu i zmian, jakie wprowadzą. Z nową energią zaczynamy działać i realizować plany i tak przez pierwszy tydzień, może dwa. Później, kiedy pojawiają się przeszkody, entuzjazm spada. Gdy na koniec stycznia ze 100% robisz 40%, zaczyna się szukanie rozwiązań. Jak zatem uniknąć tego przykrego stanu…

Czytaj dalej …

Techniki sprzedaży – 3 najczęstsze błędy sprzedawców w prezentacjach oferty

techniki sprzedaży 3 najczętsze błędy w prezentacji oferty Iza Krejca pawski

Poznaj 3 błędy w prezentacji oferty, które sabotują zamknięcie sprzedaży. Przekonanie klienta do tego, że oferta jest naprawdę wartościowa, jest coraz trudniejsze. Powodem jest przesyt na rynku i zdecydowany wzrost dostępności informacji dla klientów. Cokolwiek nie sprzedajesz, klient z chęcią zapoznaje się z Twoją ofertą, a następnie porównuje ją z innymi i jeśli są podobne,…

Czytaj dalej …

Telefoniczna sprzedaż: jak Łukasz zrobił 200% planu sprzedaży dzięki szkoleniu

Post na blogu Telefonicznasprzedaż

Jeżeli telefoniczna sprzedaż produktów bankowych to Twoja codzienność, mam dla Ciebie dziś potężną dawkę inspiracji. Pokażę Ci, jak Łukasz, doradca klienta w banku i uczestnik mojego szkolenia, zrobił 211% planu sprzedaży dzięki zmianie sposobu prowadzenia rozmów.  Łukasz  podzielił się swoimi sukcesami, poznaj je i zainspiruj się do działania! Technik sprzedaży przez telefon jest wiele, jednak…

Czytaj dalej …

Case study: jak Jakub zamienił natłok myśli na efektywność i skuteczne zarządzanie czasem!

Case study Efektywne Zarządzanie Czasem sukcesy czytelników ksiazki Elastyczne Zarzadzanie czasem

Być może jesteś jedną z osób, które już tyle razy obiecywały sobie, że poprawią swoje umiejętności w zarządzaniu czasem. Przestaną odkładać na później pracę, doprowadzą do końca kluczowe zadania i po prostu „ogarną się”! Jednak w praktyce, gdy po pierwszych kilku dniach entuzjazm opadał, wszystko wracało na stare tory. Jeśli tak, to historia Jakuba, który…

Czytaj dalej …

Planowanie i organizacja dnia pracy – przykładowy plan efektywnego dnia

Planowanie i organizacja dnia pracy – przykładowy plan efektywnego dnia

Umiejętności planowania dnia pracy w dużym stopniu wpływa na naszą skuteczność i decyduje o zawodowym sukcesie. Tymczasem wielu managerów, szefów, kierowników czy specjalistów ma z tym kłopoty. Teorię wszyscy znamy: pracuj z listą zadań, skup się na priorytetach, rób jedną rzecz na raz, planuj w kalendarzu, wyłącz rozpraszacze, a w ogóle to weź się OGARNIJ!…

Czytaj dalej …

Organizacja pracy – 7 najczęstszych błędów zarządzaniu czasem

Organizacja pracy 7 błędów popełnianych w zarządzaniu czasem Iza Krejca-Pawski

Niekończący się natłok bieżących zadań, ciągłe pożary, wrzutki i lista rzeczy do zrobienia, która pęka w szwach. Pracujesz ciężko i bardzo się starasz, ale ciągle masz problemy z wyrobieniem się z zadaniami na czas? Oddajesz pracę po terminie, ciągle się tłumacząc? Zacznij od wyeliminowania często popełnianych błędów. W tym artykule poznasz 7 błędów zarządzaniu czasem, których…

Czytaj dalej …

Organizacja pracy managera zespołu: jak zapobiegać pożarom i przepracowaniu dzięki 3 wskazówkom.

Organizacja pracy managera zespołu jak zapobiegać pożarom i przepracowaniu dzięki 3 wskazówkom.

Praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu, wysyłanie raportów do dyrektora na ostatnią chwilę, ciągłe poganianie zespołu, który zapomina o swoich obowiązkach. To zbyt często przykra rzeczywistość. Jesteś zbyt zajęty, żeby zarządzać czasem! Jak w końcu przestać działać  w ciągłym „niedoczasie” i zwiększyć produktywność? Być może zastanawiasz się, czy to w ogóle możliwe, abyś stał…

Czytaj dalej …

Obsługa trudnego klienta na czacie: 3 najczęściej popełnianie błędy i jak im zapobiec

Obsługa trudnego klienta na czacie 3 najczęściej popełnianie błędy i jak im zapobiec

Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularną formą komunikacji z klientami, ponieważ pozwala unikać konieczności długiego oczekiwania na infolinii. Wydaje się też dużo prostsza, szybsza i łatwiejsza, oparta o krótkie wymiany zdań. Tymczasem w praktyce dla pracowników contact center taka forma obsługi jest prawdziwym wyzwaniem, pełnym niekończących się komunikatów od rozzłoszczonych klientów. W…

Czytaj dalej …

Page 1 of 6