Nagranie premierowego wystąpienia książki Elastyczne Zarządzanie Czasem: 5 kroków do pełnej skuteczności w codziennym działaniu

Premiera książki Elastyczne Zarządzanie Czasem Iza Krejca-Pawski

Kochani Aktywni i Zapracowani! 27.09.2017r. miałam ogromną przyjemność wystąpić podczas Wielkiej Wymiany Kontaktów w Warszawie z premierowym wystąpieniem z okazji wydania mojej 2 książki: „Elastycznego Zarządzania Czasem”. Napisałam ją dla wszystkich aktywnych i zapracowanych osób, po to, aby mogły łatwiej radzić z sobie wyzwaniami. Podczas wystąpienia opowiadałam Wam o tym, jakie 5 kroków w zarządzaniu…

Czytaj dalej …

Zarządzanie Czasem: 5 sposobów na większą sprzedaż dzięki planowaniu pracy.

2 filary sukcesu

Aby osiągać wysokie wyniki sprzedażowe potrzebujesz nie tylko umiejętności przekonywania innych. Również ważna jest umiejętność osiągania celów, właściwego zarządzania czasem i organizacji dnia sprzedaży. Pokażę Ci więc 5 sposobów na podniesienie sprzedaży poprzez poprawę planowania,  poznasz też najczęstsze błędy, jakie popełniają handlowcy marnujący swój czas. Jako trener mam okazję nie tylko rozmawiać z handlowcami podczas…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania: 3 sposoby jak dotrzeć do osoby decyzyjnej.

Jak skutecznie umawiać spotkania_3 sposoby jak dotrzeć do osoby decyzyjnej

Umiejętność docierania do właściwej osoby w firmie to jeden z najważniejszych czynników sukcesu w sprzedaży B2B. W tym poście pokażę Ci więc 3 sposoby na pokonanie najczęstszych barier i pokażę, jak uniknąć typowych błędów na tym polu. Dlaczego docieranie do osób decyzyjnych stanowi dla handlowców częsty problem? Problem zmagania się z sekretarkami dręczy wielu handlowców, a niektórzy…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie umawiać spotkania? Czyli 3 kroki do tego, jak przekonać sekretarkę do połączenia Cię z szefem

Jak skutecznie umawiać spotkania, czyli 3 kroki jak przekonać sekretrkę

Podczas szkoleń uczestnicy stosunkowo często pytają o to, jakie „patenty” można zastosować, aby przebić się przez trudną do pokonania zaporę – sekretarki. Każdy, kto kiedykolwiek próbował bezpośrednio rozmawiać z dyrektorem wie, że na jego drodze najczęściej stoi sekretarka, która uparcie powtarza, że szef jest zajęty, ma spotkanie, nie ma go i nie będzie… No i…

Czytaj dalej …

Jak poprawić ofertę sprzedażową, aby podnieść jej skuteczność ?

Jak skutecznie umawiać spotkania (12)

Oferta sprzedażowa, którą wysyłasz klientowi na email lub wręczasz mu podczas spotkania, powinna być tak stworzona, aby pomagała Ci zamknąć sprzedaż. Tymczasem wielokrotnie pracując z Wami podczas szkoleń widzę, że jest dokładnie na odwrót. Oferta, którą otrzymuje klient jest tak przygotowana, że sabotuje wysiłki handlowca i zniechęca klienta do podjęcia decyzji. Nagrałam więc krótkie wideo,…

Czytaj dalej …

Jak skutecznie planować osiąganie celu sprzedażowego?

Jak skutecznie umawiać spotkania (11)

Jesteś już po pierwszym noworocznym entuzjazmie i dopada Cię sprzedażowa rzeczywistość. Żeby móc osiągać wysokie wyniki w sprzedaży potrzebujesz przede wszystkim skutecznie zaplanować osiąganie celu. Z doświadczenia wiem, że wiele osób nieświadomie już na tym etapie popełnia błąd, co skutkuje brakiem wyników. Nagrałam więc dla Ciebie krótkie wideo, w którym opowiadam Ci o tym, jaki…

Czytaj dalej …

Premierowe nagranie wystąpienia Izy – Poznaj 2 filary sukcesu i wykonaj ćwiczenie sprzedażowe

iza-krejca-pawski-2-filary-sukcesu-w-biznesie-i-sprzedazy-wystapienie-rybniczanki-w-biznesie-2016r

Jestem praktykiem i kocham to, co działa w rzeczywistości, dlatego nawet w ciągu 15 minut wystąpienia robię mini-warsztat sprzedażowy, podczas którego uczestnicy sprawdzają co w rzeczywistości „komunikują” klientom ich  własne oferty.  W wystąpieniu opowiadam o tym,czego nauczyłam się tworząc pierwszą firmę i jak to wpłynęło na wszystko, o czym dziś piszę i czego uczę podczas…

Czytaj dalej …

Wartości Managera na fali 2017 roku – wypowiedź dla Biznes na Fali

Wartość Managera na fali 2017

Mam ogromną przyjemność po raz kolejny wypowiedzieć się  w gronie 50 przedsiębiorczych  kobiet i i managerek, tym razem o wartościach i zasadach, jakimi moim zdaniem warto kierować się w biznesie i w życiu.   Raport Biznesu na Fali „„Wartości managera na fali roku 2017” na temat wartości i odwagi – w życiu i biznesie, najważniejszych lekcji życia,…

Czytaj dalej …

Dwa filary sukcesu każdej firmy i jak je stosować w praktyce – wywiad wideo

2 filary sukcesu

Wierzę, że sprzedaż jest siłą napędową firm, a klienci są sercem biznesu. Z praktyki własnego doświadczenia wiem, że jeżeli nie opieramy naszych działań  na 2 kluczowych filarach, to albo bardzo się męczymy każdego dnia, albo ponosimy porażkę. 30.09.2016r. na zaproszenie Rybniczanek w biznesie podczas mojego wystąpienia opowiadałam, jak wprowadzić w biznesie i sprzedaży zasadę 2 filarów.…

Czytaj dalej …

2 sposoby na powrót do wysokiej formy sprzedażowej we wrześniu

Jak skutecznie umawiać spotkania (10)

W wielu branżach pierwsza połowa września wciąż jest leniwym okresem – klienci dopiero się rozpędzają,  „osób decyzyjnych” wciąż nie ma lub odgrzebują się z wakacyjnych zaległości, a Ty bardzo chcesz, żeby tak Ci się chciało, jak Ci się nie chce. Tymczasem czas na nowo brać się do pracy! Dlatego jeśli dopadł Cię wrześniowy spadek formy,…

Czytaj dalej …

Page 1 of 8