Planowanie i organizacja dnia pracy – przykładowy plan efektywnego dnia

Organizacja i planowanie efektywnego dnia pracy przykładowy plan dnia

Umiejętności planowania dnia pracy w dużym stopniu wpływa na naszą skuteczność i decyduje o zawodowym sukcesie. Tymczasem wielu managerów, szefów, kierowników czy specjalistów ma z tym kłopoty. Teorię wszyscy znamy: pracuj z listą zadań, skup się na priorytetach, rób jedną rzecz na raz, planuj w kalendarzu, wyłącz rozpraszacze, a w ogóle to weź się OGARNIJ!…

Czytaj dalej …

Organizacja pracy – 7 najczęstszych błędów zarządzaniu czasem

Organizacja pracy 7 błędów popełnianych w zarządzaniu czasem Iza Krejca-Pawski

Niekończący się natłok bieżących zadań, ciągłe pożary, wrzutki i lista rzeczy do zrobienia, która pęka w szwach. Pracujesz ciężko i bardzo się starasz, ale ciągle masz problemy z wyrobieniem się z zadaniami na czas? Oddajesz pracę po terminie, ciągle się tłumacząc? Zacznij od wyeliminowania często popełnianych błędów. W tym artykule poznasz 7 błędów zarządzaniu czasem, których…

Czytaj dalej …

Organizacja pracy managera zespołu: jak zapobiegać pożarom i przepracowaniu dzięki 3 wskazówkom.

Organizacja pracy managera zespołu jak zapobiegać pożarom i przepracowaniu dzięki 3 wskazówkom.

Praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu, wysyłanie raportów do dyrektora na ostatnią chwilę, ciągłe poganianie zespołu, który zapomina o swoich obowiązkach. To zbyt często przykra rzeczywistość. Jesteś zbyt zajęty, żeby zarządzać czasem! Jak w końcu przestać działać  w ciągłym „niedoczasie” i zwiększyć produktywność? Być może zastanawiasz się, czy to w ogóle możliwe, abyś stał…

Czytaj dalej …

Obsługa trudnego klienta na czacie: 3 najczęściej popełnianie błędy i jak im zapobiec

Obsługa trudnego klienta na czacie 3 najczęściej popełnianie błędy i jak im zapobiec

Obsługa klienta na czacie staje się coraz bardziej popularną formą komunikacji z klientami, ponieważ pozwala unikać konieczności długiego oczekiwania na infolinii. Wydaje się też dużo prostsza, szybsza i łatwiejsza, oparta o krótkie wymiany zdań. Tymczasem w praktyce dla pracowników contact center taka forma obsługi jest prawdziwym wyzwaniem, pełnym niekończących się komunikatów od rozzłoszczonych klientów. W…

Czytaj dalej …

5 nawyków osób, które efektywnie zarządzają swoim czasem, nawet przy nadmiarze ilości zadań.

5 nawyków osób, które efektywnie zarządzają swoim czasem, nawet przy nadmiarze ilości zadań.

Zarządzanie czasem jest łatwe tylko w teorii: wszyscy wiemy, że należy być zorganizowanym, planować pracę i robić tylko jedną rzecz na raz. Jednak w zabieganej rzeczywistości, pełnej natłoku zadań bieżących, trzymanie się zasad zarządzania czasem jest trudne. Co zatem robią osoby, które pomimo ilości zadań radzą sobie lepiej, niż inni? Odpowiedź brzmi: mają zbudowane wspierające…

Czytaj dalej …

Twój najlepszy rok! 3 rzeczy, które warto zrobić na początku roku, aby zakończyć go z sukcesem!

Twój najlepszy rok! 3 rzeczy, które warto zrobić na początku roku, aby zakończyć go z sukcesem Iza Krejca_Pawski

Początek roku daje niezwykłą energię do działania, zmian, zaczynania wszystkiego od nowa – zdecydowanie warto ją wykorzystać, ale …Uważasz, że noworoczne postanowienia to banał? Masz rację! Zdecydowanie lepiej jest na początku roku zrobić 3 inne ćwiczenia z zakresu zarządzania czasem, których wykonanie pozwoli Ci zakończyć ten rok z sukcesem. Opisuję je szczegółowo w tym artykule,…

Czytaj dalej …

3 pytania, na jakie MUSISZ znać odpowiedź, aby MÓC zamknąć sprzedaż!

3 pytania, na jakie MUSISZ znać odpowiedź,  aby MÓC  zamknąć sprzedaż!

Dlaczego, pomimo świetnych relacji z klientem i doskonałej oferty nie zamykasz sprzedaży? Ponieważ być może nie odpowiadasz na 3 KLUCZOWE PYTANIA, bez których nie zamkniesz sprzedaży. Obejrzyj Live i dowiedz się: Jakie są 2 największe problemy z zamykaniem sprzedaży? Jakie są 3 kluczowe pytania, na które musisz odpowiedzieć klientowi? PS. Włącz dźwięk! Najwygodniej Live ogląda…

Czytaj dalej …

Jak sprzedają najlepsi – 5 sekretów skutecznych handlowców

Jak sprzedają najlepsi - 5 sekretów skutecznych handlowców

Zastanawiasz się JAK ONI TO ROBIĄ? Co sprawia, że niektórzy handlowcy osiągają zdecydowanie lepsze wyniki? Powiem wprost – pracują inaczej, niż reszta! A dokładnie, robią inaczej 5 rzeczy, o których mówię na nagraniu  Live. Sprzedajesz? Obejrzyj koniecznie! Obejrzyj Live, aby dowiedzieć się: Jak najlepsi handlowcy PROWADZĄ ROZMOWY SPRZEDAŻOWE, że są one takie skuteczne? Jak zarządzają…

Czytaj dalej …

Organizacja pracy zespołu: 5 kluczowych warunków wyznaczania i osiągania celów

Post o organizacji pracy w firmie i wyznaczaniu celów w zarządzaniu czasem

Jako szef zespołu musisz wiedzieć i rozumieć jedno:  Twoi ludzie widzą Cię takim, jakim naprawdę jesteś każdego dnia w pracy. Jeżeli sam masz problem z osiąganiem celów wierz mi, wszyscy Twoi ludzie to wiedzą. Oczywiście inną sprawą jest, że sami również są niezorganizowani i mają wiele złych nawyków. Ponieważ przykład idzie z góry, jeśli chcesz…

Czytaj dalej …

Nagranie premiery książki Elastyczne Zarządzanie Czasem: 5 kroków do pełnej skuteczności w codziennym działaniu

Nagranie premiery książki Elastyczne Zarządzanie Czasem 5 kroków do pełnej skuteczności w codziennym działaniu

Kochani Aktywni i Zapracowani! 27.09.2017r. miałam ogromną przyjemność wystąpić podczas Wielkiej Wymiany Kontaktów w Warszawie z premierowym wystąpieniem z okazji wydania mojej 2 książki: „Elastycznego Zarządzania Czasem”. Napisałam ją dla wszystkich aktywnych i zapracowanych osób, po to, aby mogły łatwiej radzić z sobie wyzwaniami. Podczas wystąpienia opowiadałam Wam o tym, jakie 5 kroków w zarządzaniu…

Czytaj dalej …

Page 1 of 6